  • 21. Data: 2006-10-12 06:54:29
    Temat: Re: nękanie smsami - gdzie zgłosić?
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Kuroi Bonza <b...@w...pl> napisał(a):

    > Jezeli Haniu gosc ma abonamentowy to moze bedzie sie dalo do telefonii
    > pisemko wystosowac? Przeciez oni teraz maja obowiazek przez jakis czas
    > trzymac informacje o abonentach jakby ktorys sie przypadkiem Talibem
    > okazal ;) wiec mozna z tego skorzystac...

    nie wiem, sie zapytam.

    Na policji udało mi się sprawę załatwić na wesoło, choć jak zauważył
    oficer "róznie ludzie reagują na stres - pani akurat próbuje obrócic
    sytuacje w zart, choc pewnie do smiechu pani nie bylo" - no i mial racje.

    Mam nadzieje, ze dziada namierzą i choć przesłuchają.

    h.

  • 22. Data: 2006-10-12 06:57:07
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisał(a):

    > Zrób inaczej. Napisz zasadnie pismo do swojego operatora o sytuacji.
    > Miałem taki przypadek z telefonem małżonki jakieś 2 lata temu i bynajmniej
    > u ERY przysługuje(iwało) takie prawo. Po 2 tyg. dostałem nowy numer i
    > święty spokój.

    dziękuję Ci za radę...tylko widzisz, wolałabym by rozwiązanie karało tego
    idiotę, a nie mnie. Zmiana numeru, gdy wykorzystuję go wszędzie, jest po
    prostu upierdliwa. A ja jak ten pijak zamroczony pytam: "tdaaaszeggo to ja
    mam oppryyfac?"

    h.

  • 23. Data: 2006-10-12 06:59:16
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Zebulon <b...@t...pl> napisał(a):

    > zle zadalas to pytanie:
    > "a po co pani szla tym parkiem calkiem nago..."

    a tak to bym zapytała, gdybym dzwoniła wcześniej do tego pojeba i ćwierkała
    mu, żem gorąca i rozpalona i tylko czekam, by mnie jaki debil sfrustrowany
    przeleciał, ale tak nie było.

    Schowaj te cienkie żarty by rozśmieszac swoją żone/dziewczyne, bo mnie nie
    bawią.

    h.

  • 24. Data: 2006-10-12 10:38:27
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hania napisał(a):
    > Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl>

    > 107 KW

    no to sie tak za bardzo nie podniecaj bo to ma byc w celu dokuczenia
    zlosliwe niepokojenie, a nie napisalas w jakim celu on to robi.
    Pytalem o art bo czegos takiego jak 'uporczywe nekanie'.

    P.

  • 25. Data: 2006-10-12 11:23:48
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a):

> [...]
    pl>

    > no to sie tak za bardzo nie podniecaj bo to ma byc w celu dokuczenia
    > zlosliwe niepokojenie, a nie napisalas w jakim celu on to robi.
    > Pytalem o art bo czegos takiego jak 'uporczywe nekanie'.

    następny z podniecaniem ;-)) to sobie poszukaj - gugle Ci wyzdychały?

    h.

  • 26. Data: 2006-10-12 14:08:17
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 12 Oct 2006 06:57:07 +0000 (UTC), Hania napisał(a):

> [...]
    > prostu upierdliwa. A ja jak ten pijak zamroczony pytam: "tdaaaszeggo to ja

    No cóż rozumiem wzburzenie, ale cóż można począć ?
    Na przyszłość - nie udostepniać telefonu osobom niepowołanym.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 27. Data: 2006-10-12 14:24:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > No cóż rozumiem wzburzenie, ale cóż można począć ?
    > Na przyszłość - nie udostepniać telefonu osobom niepowołanym.

    Hmm... Czytałem o przypadkach nękania z losowo wybranego numeru. Jest to
    niezwykle częste. Dziwi mnie, że operatorzy nie wdrożyli usługi
    polegającej typu "black list".

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 28. Data: 2006-10-12 14:28:25
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia 12 Oct 2006 16:24:21 +0200, januszek napisał(a):

    > Hmm... Czytałem o przypadkach nękania z losowo wybranego numeru. Jest to
    > niezwykle częste. Dziwi mnie, że operatorzy nie wdrożyli usługi
    > polegającej typu "black list".

    Zauważ, że gość jest namolny i upolował sobie płeć piękną.
    Kwestia przypdaku chyba nie jest brana pod uwagę z założenia, że połączenia
    są z numeru abonamentowego.
    Takie "zagrywki" to raczej robi gównażeria z pre-paidów.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 29. Data: 2006-10-12 14:51:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ===Tomy=== napisał(a):

> [...]
    > są z numeru abonamentowego.
    > Takie "zagrywki" to raczej robi gównażeria z pre-paidów.

    Dokładnie. Kupuje karte. Dzwoni na chybil trafil. Kiedy trafi na
    wlasciwy glos, przystepuje do nekania. W roznej formie. Od dzwonienia
    przez pol sekundy 1000 razy dziennie do wysylania sms-ow.

    j.

  • 30. Data: 2006-10-12 15:21:37
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Nie pisałem, że jest.

    Tak, idac tym tropem to moge oskarzyc kazdego o chodzenie po chodniku :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com