  • 11. Data: 2006-10-11 12:42:02
    Temat: Re: nękanie smsami - gdzie zgłosić?
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

    > ja sobie poradziłem z podobnym pajacem wysyłając mu z bramki sms
    > kilkadziesiąt sms-ów o treści: "dziękuję bardzo za sms ale już
    wystarczy".
    > Bramka da się tak ustawić, że wysyła o kreślonej porze, np co 20 minut
    całą
    > dobę na okrągło.
    > Pomogło dopiero po drugiej serii ale już dobre pół roku, jak mam spokój

    tez o tym myslalam, ale co, gdy taka popierdółka na taki sam pomysł wpadnie?
    A tchórzliwa menda, bo telefonów nie odbiera. Chciałam konfrontacji i umówić
    sie w dzień z moim chlopakiem w kawiarni, i niech ta zaraza też przylezie,
    to się wymiguje i pisze, ze moj facet mu bedzie przeszkadzal.
    Nie wiem, jak gadac z wariatami i nie chce wiedzieć - niech to zrobi policja.
    O radykalnym rozwiązaniu (znaleźć kogoś w Erze by mi się udało), namierzyć
    frustrata i poprzestawiać mu kręgi nawet nie myślę, bo rusze g* a odpowiem
    za człowieka.

    hania

  • 12. Data: 2006-10-11 12:47:47
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > To spam więc teoretycznie ta osoba, mogła Ciebie o to oskarżyć. Po za
    > tym skąd wziąłeś bramkę bez limitów?

    ale zachowanie pajaca mogło wkurzyć przyjaciół Jacka, i Jacek nie wiedział,
    kto to wysyłał ... (zakładając, że wysyłał niez domu)

    hania

  • 13. Data: 2006-10-11 14:34:01
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > O radykalnym rozwiązaniu (znaleźć kogoś w Erze by mi się udało),
    > namierzyć

    Jezeli Haniu gosc ma abonamentowy to moze bedzie sie dalo do telefonii
    pisemko wystosowac? Przeciez oni teraz maja obowiazek przez jakis czas
    trzymac informacje o abonentach jakby ktorys sie przypadkiem Talibem
    okazal ;) wiec mozna z tego skorzystac...

    Bonza

  • 14. Data: 2006-10-11 16:50:34
    Od: Zebulon <b...@t...pl>

    > Twoje pytanie brzmi jak: "a po co pani szła tym parkiem, nie wie pani, ze w
    > parkach grasuj? zboczeńcy?"

    zle zadalas to pytanie:
    "a po co pani szla tym parkiem calkiem nago..."

  • 15. Data: 2006-10-11 17:46:47
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 11 Oct 2006 09:55:38 +0000 (UTC), Hania napisał(a):

    > Dzwoniłam na policję - OK, moge przyjść i napisać zgłoszenie, jednak
    > zastanawiam się, czy nie szybciej byłoby poinformować bezposrednio
    > prokuratury? Gość ma telefon abonamentowy.
    > pozdr.Hania

    Zrób inaczej. Napisz zasadnie pismo do swojego operatora o sytuacji.
    Miałem taki przypadek z telefonem małżonki jakieś 2 lata temu i bynajmniej
    u ERY przysługuje(iwało) takie prawo. Po 2 tyg. dostałem nowy numer i
    święty spokój.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2006-10-11 18:57:11
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > dobę na okrągło.
    > Pomogło dopiero po drugiej serii ale już dobre pół roku, jak mam spokój

    tudziez rozeslanie do anonsow, aaaby, ofert itp ogloszeniowych serwisow:
    pilnie sprzedam forda mondeo bezwypadkowy, rocznik 2001 za 15000 do
    negocjacji. i tu podajesz telefon.

    aaaalbo jak jest taki ogier, to rzucasz na odpowiednim serwisie anonsik
    typu pan pozna pana , podajesz wszystkie wymiary itd (masz, przeciez ci
    pisze) i cieszysz sie zyciem.

  • 17. Data: 2006-10-11 19:20:50
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > To spam więc teoretycznie ta osoba, mogła Ciebie o to oskarżyć.

    Skad ten idiotyzm wytrzasnales?
    Spam pozatym, nie jest karalny.
    Jesli uwazasz inaczej, podaj podstawe.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2006-10-11 19:31:26
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Skoro gość dostał ten nr od ciebie to możesz jedynie naciągnąć do
    > uporczywego nękania.

    a mozesz podac konretny art ?

    P.

  • 19. Data: 2006-10-11 19:31:36