  • 1. Data: 2006-10-11 09:55:38
    Temat: nękanie smsami - gdzie zgłosić?
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    przyczepił się do mnie jakiś pajac i wypisuje obsceniczne wynurzenia, nudzi
    jaki jest fantastyczny - generalnie jest to bełkot frustrata, lecz upie*wy,
    częsty i nie dający się zbyć moimi wyraźnymi odpowiedziami, że nie jestem
    zainteresowana i ma się odczepić.
    Gdy nie odpisuję, wysyla strzałki, nawet w nocy.
    Nie mam zamiaru wchodzic w meandry psyche i zastanawiać sie, jakimi
    sztuczkami mam się go pozbyć, w dodatku gdy przychodzi jakikolwiek sms
    patrzę na telefon ze wstrętem.
    Dzwoniłam na policję - OK, moge przyjść i napisać zgłoszenie, jednak
    zastanawiam się, czy nie szybciej byłoby poinformować bezposrednio
    prokuratury? Gość ma telefon abonamentowy.
    pozdr.Hania

  • 2. Data: 2006-10-11 10:42:26
    Temat: Re: nękanie smsami - gdzie zgłosić?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Hania napisał(a):
> [...]
    > zastanawiam się, czy nie szybciej byłoby poinformować bezposrednio
    > prokuratury? Gość ma telefon abonamentowy.

    To po co dawałaś temu pajacowi swój numer telefonu?

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-10-11 10:47:00
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > To po co dawa=B3a=B6 temu pajacowi sw=F3j numer telefonu?

    Twoje pytanie brzmi jak: "a po co pani szła tym parkiem, nie wie pani, ze w
    parkach grasują zboczeńcy?"

    hania

  • 4. Data: 2006-10-11 11:24:42
    Od: "abak" <z...@t...com>

    Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Twoje pytanie brzmi jak: "a po co pani szła tym parkiem, nie wie pani, ze
> [...]

    Skoro gość dostał ten nr od ciebie to możesz jedynie naciągnąć do
    uporczywego nękania. Jeżeli gość dostał nr od kogoś innego powinnaś na
    początek załatwić sprawę z tamtą osobą. A uporczywe nękanie to mała sprawa,
    która jeżeli zostanie uznana za fakt to gościowi mogą co najwyżej wlepić
    kilka stowek.

  • 5. Data: 2006-10-11 11:46:03
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    abak <z...@t...com> napisał(a):

    > Skoro gość dostał ten nr od ciebie to możesz jedynie naciągnąć do
    > uporczywego nękania.

    Najprawdopodoniej jakiś znajomy typu dawna praca/studia itd. Myslalam tez,
    ze moze ktos sie pomylil - diabli wiedza, myślę, ze to jest po prostu
    nieistotne.

    > Jeżeli gość dostał nr od kogoś innego powinnaś na
    > początek załatwić sprawę z tamtą osobą.

    Wątpię - jw.

    >A uporczywe nękanie to mała sprawa,
    > która jeżeli zostanie uznana za fakt to gościowi mogą co najwyżej wlepić
    > kilka stowek.

    Nie spodziewam się, by zaraz goscia wsadzono na elektryczne krzesło, chodzi
    mi o szeroko poruszaną skuteczność egzekwowania prawa. Napisałam mu dziś, że
    podpada pod par.107 KW i od tego czasu cisza.
    Sądzę jednak, że psychol, gdy zobaczy, ze gadam po próżnicy, znów zaatakuje,
    a tego chcę uniknąć.

    OK, ale pytanie ponawiam: policja czy prokuratura?

    zdrowki
    hania

  • 6. Data: 2006-10-11 11:57:38
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    w zasadzie bez znaczenia:
    Prokuratura pewniejsza że nic się nie zagubi i że sprawa nabierze biegu.
    Ale za to policja prawdopodobnie wezwie cię na przesłuchanie.
    W przypadku policji przesłuchania masz już za sobą bo podczas zgłoszenia
    zapewne od razu cię przesłuchają więc przygotuj sobie min godzinkęwolnego ;)
    Mnie się iż pozatym nie ma większego znaczenia. (nie jestem prawnikiem)

  • 7. Data: 2006-10-11 12:19:27
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    maximus <n...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    godzinkęwolnego ;)
    > Mnie się iż pozatym nie ma większego znaczenia. (nie jestem prawnikiem)

    przygotowałam sobie czas. Patrząc na teksty tego $&^%^^*^$%^ nie mam ochoty
    więcej tego czytać, poza tym po mojej pierwszej informacji, ze idę na
    policję odpisał, że policja błachostkami się nie zajmuje i dalej po swojemu:
    jakie ma gabaryty, co z nimi zrobi...
    po ostatniej, gdy podałam mu paragraf i napisałam, że ma spodziewać się
    wezwania na policję wreszcie jest cicho.

    Nie mam ochoty ustawiać sobie zycia pod jakiegoś debila, zmieniać nr
    telefonu używanego również do spraw służbowych czy wyłączać go z obawy o
    spokojny sen.
    Pewnie, gdy wlepią mu jakąś karę, znów sie trochę porzuca, ale to już
    niestety wg zasady "life is brutal"

    BTW, tak się zastanawiam, czy gdy dostanie wezwanie lub gdy zostanie
    ukarany, dostanie również moje dane? Tego bym chciała uniknąć...
    pozdr.Hania

  • 8. Data: 2006-10-11 12:24:06
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    ja sobie poradziłem z podobnym pajacem wysyłając mu z bramki sms
    kilkadziesiąt sms-ów o treści: "dziękuję bardzo za sms ale już wystarczy".
    Bramka da się tak ustawić, że wysyła o kreślonej porze, np co 20 minut całą
    dobę na okrągło.
    Pomogło dopiero po drugiej serii ale już dobre pół roku, jak mam spokój
    Jacek

  • 9. Data: 2006-10-11 12:28:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > dobę na okrągło.
    > Pomogło dopiero po drugiej serii ale już dobre pół roku, jak mam spokój

    To spam więc teoretycznie ta osoba, mogła Ciebie o to oskarżyć. Po za
    tym skąd wziąłeś bramkę bez limitów?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 10. Data: 2006-10-11 12:39:05
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    > Jacek napisał(a):

    > To spam więc teoretycznie ta osoba, mogła Ciebie o to oskarżyć.

    No to pięknie. Na szczęście nie zrobiła tego.
    Swoją drogą ciekawe, jaką karę można oberwać za takie odstraszanie intruza?

    > tym skąd wziąłeś bramkę bez limitów?
    jedna bramka z Plusa www.text.plus.gsm.pl czy jakoś tak a druga pierwsza z
    brzegu, jaką znalazły google. Zwykle nie korzystam z bramki
    Jacek