    From: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nękanie smsami - gdzie zgłosić?
    Date: Wed, 11 Oct 2006 12:19:27 +0000 (UTC)

    maximus <n...@a...pl> napisał(a):

    > w zasadzie bez znaczenia:
    > Prokuratura pewniejsza że nic się nie zagubi i że sprawa nabierze biegu.
    > Ale za to policja prawdopodobnie wezwie cię na przesłuchanie.
    > W przypadku policji przesłuchania masz już za sobą bo podczas zgłoszenia
    > zapewne od razu cię przesłuchają więc przygotuj sobie min
    godzinkęwolnego ;)
    > Mnie się iż pozatym nie ma większego znaczenia. (nie jestem prawnikiem)

    przygotowałam sobie czas. Patrząc na teksty tego $&^%^^*^$%^ nie mam ochoty
    więcej tego czytać, poza tym po mojej pierwszej informacji, ze idę na
    policję odpisał, że policja błachostkami się nie zajmuje i dalej po swojemu:
    jakie ma gabaryty, co z nimi zrobi...
    po ostatniej, gdy podałam mu paragraf i napisałam, że ma spodziewać się
    wezwania na policję wreszcie jest cicho.

    Nie mam ochoty ustawiać sobie zycia pod jakiegoś debila, zmieniać nr
    telefonu używanego również do spraw służbowych czy wyłączać go z obawy o
    spokojny sen.
    Pewnie, gdy wlepią mu jakąś karę, znów sie trochę porzuca, ale to już
    niestety wg zasady "life is brutal"

    BTW, tak się zastanawiam, czy gdy dostanie wezwanie lub gdy zostanie
    ukarany, dostanie również moje dane? Tego bym chciała uniknąć...
    pozdr.Hania