  • 11. Data: 2006-09-15 15:32:55
    Temat: Re: nazwisko po slubie (myslnik lub bez)
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 15-09-2006 o 17:24:36 Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > Popraw sobie sygnaturkę :-)

    U mnie dziala bez zarzutu ... gdzies musialo zjesc entera. Albo
    Thunderbird nie chce wspolpracowac z czytnikiem Opery.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 12. Data: 2006-09-15 15:38:56
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > --Pozdrawiam,
    > Jasko Bartnik

    tak wyglada Twoja sygnaturka

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-09-15 15:40:06
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    http://images2.fotosik.pl/164/38f234e81c27b1bc.gif

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 14. Data: 2006-09-15 15:42:32
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 15-09-2006 o 17:24:36 Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > Popraw sobie sygnaturkę :-)

    Chyba sie udalo na sile :P

    --

    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 15. Data: 2006-09-15 16:04:21
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Chyba sie udalo na sile :P

    nie do konca :P

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Jasko Bartnik

    thunderbird nie wycial Twojej sygnaturki bo masz
    cos nie tak z delimiterem.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2006-09-15 16:07:34
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 15-09-2006 o 18:04:21 rezist.com <s...@p...com> napisał(a):

    > nie do konca :P

    > thunderbird nie wycial Twojej sygnaturki bo masz
    > cos nie tak z delimiterem.

    To chyba jednak cos z Thunderbirdem:
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .soc.prawo&tid=1238292&pid=1238340&MID=%3Cop.tfxe44q
    ca2iefb%40sempron%3E

    ---

    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 17. Data: 2006-09-15 16:19:43
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > U mnie dziala bez zarzutu ... gdzies musialo zjesc entera. Albo
    > Thunderbird nie chce wspolpracowac z czytnikiem Opery.

    Dzisiaj, niedawno zainstalowałam nową/dzisiejszą wersję Thunderbirda.
    Być może to wina tego czytnika :-(

    --
    Kaja

  • 18. Data: 2006-09-15 16:21:47
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > U mnie dziala bez zarzutu ... gdzies musialo zjesc entera. Albo
    > Thunderbird nie chce wspolpracowac z czytnikiem Opery.
    >
    > --Pozdrawiam,
    > Jasko Bartnik

    Zaraz, zaraz...Przecież w tego entera to Ty musisz stuknąć (--spacja enter).

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2006-09-15 16:24:33
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Chyba sie udalo na sile :P

    Aha :-)

    --
    Kaja

  • 20. Data: 2006-09-15 16:25:22
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 15-09-2006 o 18:19:43 Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > Dzisiaj, niedawno zainstalowałam nową/dzisiejszą wersję Thunderbirda.
    > Być może to wina tego czytnika :-(

    Chyba tak. Zainstalowalem wlasnie 5 roznych czytnikow ... i tylko
    Thunderbird wsysa ta spacje i enter przed sygnaturka ... 40tude, XNews,
    Agent, Outlook i Gravity dzialaja jak trzeba. A opera daje sygnaturke
    automatycznie. Ale to nie ta grupa ... przenioslem sie na pl.test

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik