  • 1. Data: 2003-04-25 12:37:34
    Temat: nazwa firmy, logo i...
    Od: Grzegorz <w...@...O.S.P.A.M.wodr.poznan.pl>

    Hej!

    Zakladam dzialalnosc i chcialbym zastrzec nazwe i logo firmy. Jak to zrobic,
    gdzie i z czym mam sie zglosic i... ile to kosztuje?

    Thx! :-)

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-04-25 13:33:24
    Temat: Re: nazwa firmy, logo i...
    Od: "Kamikazee" <k...@p...pl>

    W urzedzie pantentowym

  • 3. Data: 2003-04-25 16:34:17
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <w...@...O.S.P.A.M.wodr.poznan.pl> napisał
    > Zakladam dzialalnosc i chcialbym zastrzec nazwe i logo firmy. Jak to
    zrobic,
    > gdzie i z czym mam sie zglosic i... ile to kosztuje?

    Sugeruję skorzystanie z usług rzecznika patentowego. Wprawdzie za te sprawy
    biorą się też adwokaci i radcy prawni, ale po pierwsze są znacznie drożsi, a
    po wtóre - rzecznicy znają się na tym znacznie lepiej. Wykaz kancelarii
    znajdziesz tu: http://www.pirp.org.pl/kancelarie/index.html. Problem polega
    na tym, że wykaz jest według nazwisk, ale zawsze kogoś można znaleźć.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    P.S.
    Po adresie domniemywam, że jesteś z Poznania. Gdybyś był z woj.
    dolnośląskiego, mógłbym Ci polecić znakomitego rzecznika. Ale w Poznaniu nie
    znam żadnego.
    T.Ś.