    From: "Van Tommy" <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nazwa firmy, logo i...
    Date: Fri, 25 Apr 2003 18:34:17 +0200

    Użytkownik "Grzegorz" <w...@...O.S.P.A.M.wodr.poznan.pl> napisał
    > Zakladam dzialalnosc i chcialbym zastrzec nazwe i logo firmy. Jak to
    zrobic,
    > gdzie i z czym mam sie zglosic i... ile to kosztuje?

    Sugeruję skorzystanie z usług rzecznika patentowego. Wprawdzie za te sprawy
    biorą się też adwokaci i radcy prawni, ale po pierwsze są znacznie drożsi, a
    po wtóre - rzecznicy znają się na tym znacznie lepiej. Wykaz kancelarii
    znajdziesz tu: http://www.pirp.org.pl/kancelarie/index.html. Problem polega
    na tym, że wykaz jest według nazwisk, ale zawsze kogoś można znaleźć.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    P.S.
    Po adresie domniemywam, że jesteś z Poznania. Gdybyś był z woj.
    dolnośląskiego, mógłbym Ci polecić znakomitego rzecznika. Ale w Poznaniu nie
    znam żadnego.
    T.Ś.