  • Data: 2007-11-24 12:29:04
    Temat: Re: nazwa domeny - prawo do własności
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Bzdura. Napisałem, że nieuprawnione powoływanie się na czyjeś
    > rekomendacje może być czynem nieuczciwej konkurencji.

    Jak rozumiem czepiasz się skrótu myślowego.

    > Czy tam będzie odnośnik do strony czy nie, *nie ma żadnego
    > znaczenia*.

    A co ja napisałem?

    > A człowiek *pytał o odnośnik*, prawda?

    Prawda. W szczególnym przypadku znak towarowy może mieć formę odnośnika.

    > Pytanie było o *linkowanie* a nie *takie linkowanie*. Rozumiem, że na
    > grupie w cenie jest dzielenie włosa na czworo, ale po co zaciemniać
    > obraz?

    Nie zaciemniać, tylko przedstawiać pełny. Skoro w pytaniu nie
    sprecyzowano jakie linkowanie, to skąd złożenie że to nie będzie *takie
    linkowanie*?

    > Można sobie pisać o nieuczciwej konkurencji, łańcuszkach szczęścia,
    > sprzedaży w systemie argentyńskim, reklamie hazardu internetowego -
    > ale po co mieszać?

    Dalej uważam, że *w pewnych przypadkach* podanie odnośnika *może* być
    naruszeniem prawa. Podkreślam jeszcze raz: *w pewnych przypadkach* i
    *może*. Trzeba uważać, jeżeli odnośnik jest np. znakiem towarowym.

    Żeby się już dłużej nie przepychać: masz rację, w 99.99% przypadków
    *wolno* linkować do każdej strony w internecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak