    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    <tmugfo$e27$5$Shrek@news.chmurka.net> <euPkL.2653030$%q2.93017@fx15.ams1>
    <tn1cje$tjf$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <v%alL.2071444$G_96.1926360@fx13.ams1>
    <tn40qj$2hh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <9RtlL.1811082$YC96.1475087@fx12.ams1>
    <tn6f1n$h50$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <0HQlL.1680171$Eeb3.1472330@fx05.ams1>
    <tn92ik$12k$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <e_8mL.2072292$G_96.1396171@fx13.ams1>
    <tnbmb4$12j$11$Shrek@news.chmurka.net>
    <bqPmL.2703550$%q2.1681748@fx15.ams1>
    <tnihe5$at4$13$Shrek@news.chmurka.net>
    <HPsnL.495156$YVsf.170668@fx01.ams1>
    <tnmedc$tsn$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <J%MnL.2087337$G_96.1836132@fx13.ams1>
    <tnor49$tsn$11$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 19 Dec 2022 23:05:05 GMT

    On 2022-12-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Podobnie jak kowid się nie rozwija w ebolę a w katar.

    ...o czym nie widzieliśmy w początkach wypuchu pandemii.

    > No i co z tego? Teoria że kowid miałby się rozwinąć w ebolę jest równie
    > dobra jak że mialaby to zrobić grypa.

    Jak się już coś wie. A i to chyba też nie tak hop-siup.

    > O nie!

    Dla mnie to samo, a w każdym razie w bliskim związku.

    > Wiemy - omikron zgodnie z przewidywaniami przypomina bardziej katar niż
    > grypę.

    Teraz, jak już coś wiemy i na podstawie tej wiedzy postanowionopoluzować.

    > To jest bezpośrednio. Zresztą co za różnica?

    Duża. Świat generalnie godzi się na wiele ofiar jeśli są one rezultatem
    efeketów wtórnych. Politycy mają wtedy pole do krętactw i wymówek.

    A nieco poważaniej, bo jak zabijasz to zabijasz i nie ma pola do
    dyskusji, a jak podejmujesz decyzję, która oznacza ryzyko śmierci vs.
    ryzyko śmierci, to opierasz się na kalkulacjach, że może będą i trupy
    ale jednak dużo mniej, niż jakby coś się dupło bez tej decyzji.

    > Służbę zdrowia wbrew pozorom mamy lepszą niż w usa czu UK

    U mnie był lockdown, do którego w Polsce nawet się ideowo nie zbliżono i
    nie doprowadziło to do żadnych dramatów w SZ. Możemy się tak przeżucać.

    Kończmy już, ok? :)

    --
    Marcin