  • Data: 2022-12-02 11:51:47
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Dec 2022 19:35:04 +0100, Shrek wrote:

    > Szczerze mówiąc to tak mocno średnio... W sumie znamy tylko kilka
    > przypadków pwoedzonek z murzynami a i tak ich rasistowskość jest
    > niewielka - ciemno jak w dupie u murzyna, capi jak z murzyńskiej chaty i
    > murzyn zrobił swoje murzyn może odejść.

    I nikt by sie tym nie przejmowal, gdyby jakas moda nie przyszla z
    zachodu :-)
    Byc moze zawinili tez nieco tlumacze, ktorzy Murzyna tlumaczyli na
    Negro.

    Ale sa jeszcze dwa powiedzonka:
    -robic za Murzyna ... rasistowskie?

    - 100 lat za Murzynami ... no i tu nie wiem - traktujemy Murzynow
    jako przyklad zacofania, czy wrecz odwrotnie - podkreslamy, ze sa
    lepsi od nas ... w niektorych sprawach :-)

    Tuwim, zresztą Zyd, tez nie pomógl ze swoim "na drzewo ucieka" :-)

    > Tak czy inaczej uprzedzenia redneków w teksasie nie są prawami
    > naukowymi, żeby na ich podstawie ustalać nazwy chorób. Tu nie ma żdnej
    > naukowej postawy a poprawnośc polityczna.

    Wsrod rednecków? Czy moze blacknecków? :-)

    > W sumie nic dzienego, skoro
    > WHO jest założone, finansowanie i kontrolowane przez... polityków;) ONZ
    > i nauka;)

    No ale cos tam sie chyba jednak w miare naukowo starają zalatwic.
    A chocby przez to, ze politykow duzo, to nauka moze decydowac.

    W sprawie Covida bylo na początku troche miotania, ale w sumie - nowa
    choroba.

    J.