  • 1. Data: 2003-08-01 12:46:53
    Temat: nask raz jeszcze
    Od: "paollo" <p...@i...pl>

    witam,
    mam bardzo dziwną sytuację związaną z NASKiem
    przed chwilą zadzwoniła do mnie bardzo miła pani z pytaniem, kiedy zapłacę
    zaległe dwie(!) faktury za domenę
    tymczasem ja z tej domeny nie korzystam już od trzech lat, zapomniałem już
    że w ogóle było coś takiego, nie przysłali mi w tym czasie żadnej faktury
    (przynajmniej nie poleconym, bo bym pamiętał)

    o co chodzi? poprosiłem ją, żeby dała mi spokój. kobieta twierdzi, że wyśle
    mi kopie faktur poleconym i komornika naśle, ma racje? odebrać te faktury,
    czy tym samym przyznam im rację?

    zgodnie z regulaminem NASK punkt 19, niezapłacenie faktury stanowi
    rozwiązanie umowy z mojej strony
    tymczasem kobieta twierdzi, że stanowi jedynie prawo do rozwiązania umowy z
    ich strony, z czego niekoniecznie muszą skorzystać, zaś użytkownik domeny
    jest zobowiązany do pisemnej rezygnacji...

    jestem troszkę zdziwiony całą sytuacją i naprawdę nie mam ochoty płacić im
    ani złotówki za coś, z czego nie korzystałem i czego nie zamawiałem

    jak z tego wybrnąć?

    pozdrawiam
    paollo

    --
    ------ ------
    słowa: http://www.skutecki.fr.pl

  • 2. Data: 2003-08-03 16:56:25
    Temat: Re: nask raz jeszcze
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    > jak z tego wybrnąć?

    a ile masz zaplacic za te domene ?

    TB

  • 3. Data: 2003-08-03 19:55:49
    Od: "paollo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a ile masz zaplacic za te domene ?

    dwie faktury, czyli niecałe 500 chyba, nie wiem dokładnie bo tych faktur nie
    dostałem...
    paollo