    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naruszenie dóbr osobistych na stronie www (długie)
    Date: Tue, 9 Mar 2004 14:51:56 +0800

    In article <4id3c.261258$174.69120@news.chello.at>, b3lf3r wrote:
    > Jestem pewien, iż moja praca dydaktyczna jest chroniona przed
    > nieautoryzowanym zwielokrotnianiem przy pomocy urządzeń audio i
    > wideogramowych.

    Jest chroniona, ale nie jest to takie wszystko oczywiste i czarno-białe.
    Nawet parę takich zajęć (ba, nawet krótki film) będzie pewnie marginalnym
    cytowaniem twojej dydaktycznej twórczości. Jak już bardzo chcesz dać
    gówniarzowi popalić, to serio skoncentruj się na ochronie wizerunku bo
    moim zdaniem z tymi prawami autorskimi to się zwyczajnie ośmieszysz.

    > Konkretne przepisy zacytuję niedługo... muszę sie tylko przekopać przez
    > kilka ustaw.

    ZCW jedna ustawa wchodzi w grę: Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 (o prawie
    autorskim i pokrewnych), plus ewentualnie twoja umowa o pracę w kwestiach
    autorskich praw majątkowych.

    --
    Marcin