    From: "gargamel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naruszanie terenu prywatnego
    Date: Sun, 3 Jul 2005 14:29:22 +0200

    > Ogrodzony?

    nie ogrodzony,
    ogrodzenie wąskiej drogi wogle mija się z celem (pojazd może zostać
    zablokowany na takiej drodze, z różnych przyczyn)
    pyzatym, nawet żeby teren ogrodzić, to trzeba wynająć geodetę, zdaje się że
    i jakieś pozwolenie trzeba dostać (bo jest to przedsięwzięcie budowlane) ni
    i ogrodzić, są to znaczne wydatki, a i one mogą zawieźć, pozatym nie każdy
    ma ochotę robienia z własnej działki fortecy nie do zdobycia,

    twoje pytanie jest trochę cyniczne (to tak jak by ktoś ukradł mi pieniądze z
    domu ty byś spytał czy pieniądze były w sejfie, albo czy miałem wynajętą
    ochronę domu czy coś w tym stylu)
    mało orientuję się w prawie, ale czy polskie prawo tak naprawdę chroni
    przestępcę? nie wiem, jakiś czas temu byłem w stanach (wielki szacunek dla
    prawa amerykańskiego) i tam do takich ludzi się strzela i nikt nie zadaje
    pytań typu "czy teren był ogrodzony czy strzeżony" tylko czy było
    wtargnięcie na teren prywatny