  • Data: 2013-05-27 15:59:58
    Temat: Re: naprawa auta bez uzgodnienia kosztów
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jedna rzecz. Czy nie mylimy wyceny z diagnostyką.
    Bo np. jak zadzwonisz/napiszesz do warsztatu: "za ile mi wymienicie tarcze i klocki
    takiej a takiej firmy w takim i takim aucie" to dostaniesz wycenę. I tu nie mam
    wątpliwości, że w 99,9% za darmo.
    Ale jak przychodzisz i mówisz: "coś mi stuka i puka" to już np. wstawienie auta na
    szarpaki 30zl, roboczogodzina mechanika 80zl itd itp..
    Diagnostyka raczej za darmo nie jest..