  • Data: 2007-05-23 14:03:01
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Etanol <X...@p...fm> writes:

    > Tego to akurat niewiem, ale z licencji wynika że niema żadnych praw
    > zastrzeżonych które by regulowały prawa autorskie są za to różne
    > klauzule np GPL wymaga rozpowszechniania wraz z kodem źródłowym
    > a stara licencja BSD ma klauzulę ogłoszeniową

    ZTCW to w wersji licencji BSD sprzed roku 1999 była, a później już nie
    było. Co do GPL, to w samej licencji są wyszczególnione trzy różne
    możliwości dystrycucji (ze źródłami, z ofertą dot. źródeł i bez
    źródeł, z informacją na temat źródeł).

    > Chyba że jest innaczej ? to mnie oświeć ! :)

    Ależ proszę. Chodzi mi o to, że o ile same licencje są w miarę
    proste, to sprawa się komplikuje ze względu na ich uniwersalny,
    międzynarodowy charakter.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl