  • 1. Data: 2004-03-16 20:13:28
    Temat: namiar na adwokata speca od rozwodow
    Od: "Mario" <n...@b...pl>

    a może ktoś może mi polecić dobrego niedrogiego adwokata który potrafi
    wygrywać sprawy rozwodowe z którym mógłbym na ten temat pogadać a następnie
    napisać z nim pozew i ruszyć z tym tematem ...

    a tak na marginesie jakie są ceny adwokatów ile trzeba szykować?
    pozdrawiam

    --
    //
    (,")

  • 2. Data: 2004-03-16 22:12:23
    Temat: Re: namiar na adwokata speca od rozwodow
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Mario" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisać z nim pozew i ruszyć z tym tematem ...
    >
    > a tak na marginesie jakie są ceny adwokatów ile trzeba szykować?

    Ja słyszałem, że od 2500 w górę. Ale w końcu to i tak taniej niż wesele ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko