  • 1. Data: 2005-01-10 22:23:31
    Temat: naliczanie w sieci era
    Od: "Sbd" <m...@w...pl>

    Od kilku lat jestem abonentem sieci ERA. W sierpniu zeszłego roku
    zdecydowałem się na przedłużenie abonamentu o kolejne 24 miesiące. Warunki
    były dość korzystne, więc podpisałem aneks. W sramach promocji przysługiwalo
    mi m.in. jednosekundowe naliczanie od pierwszej sekundy za 1 zł/mc.
    Zadzwoniłem na infolinię i zleciłem aktywowanie usługi. Konsultant
    poinformowal mnie, że usługa zostałą aktywowana i będzie działąć od
    następnego cyklu rozliczeniowego. Kilka dni temu całkiem przypadkowo okazało
    się, że jednak sqrwiel mi tego nie aktywowal i cały czas dzwonię bez
    naliczania. W efekcie ERA, tak ostatnio reklamowana (nawet na wózkach w
    hipernowej), cudowna, najwspanialsza, superniezawodna i uczciwa ERA skubnęła
    mnie co najmniej na dwie stówy. Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić? Czy
    opłaca się iść z czymś takim do sądu czy np do UOKiK? Mam jakieś szanse na
    wygraną?

    pozdro i tx za pomoc

    Sbd

  • 2. Data: 2005-01-10 23:24:13
    Temat: Re: naliczanie w sieci era
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Sbd* wrote in <news:cruvh1$2qf$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > mnie co najmniej na dwie stówy. Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić? Czy
    > opłaca się iść z czymś takim do sądu czy np do UOKiK? Mam jakieś szanse na
    > wygraną?

    A zgłosiłeś reklamację?

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

  • 3. Data: 2005-01-11 12:14:06
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "Sbd" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić?
    > Czy opłaca się iść z czymś takim do

    > sądu
    do czasu rozpatrzenia reklamacji droga sądowa nie przysługuje

    > czy np do UOKiK?
    UOKiK nie jest właściwym organem w takich sprawach

    > Mam jakieś szanse na
    > wygraną?
    mieć rację to jedynie okoliczność sprzyjająca (20-sto procentowa składowa
    sukcesu w sporze, twoje szanse oceniam więc na max.80%, gdyż racji nie masz)

    p.
    W,

  • 4. Data: 2005-01-11 16:35:52
    Od: "Gabriel" <s...@w...pl>

> [...]
    > opłaca się iść z czymś takim do sądu czy np do UOKiK? Mam jakieś szanse na

    Wszystki rozmowy w sieciach IDEA, plus , era z BOK są rejestrowane, wiec
    mają tasme
    z dowodem, ze powiedzial, ze aktywuje. Szanse masz.