  • 31. Data: 2007-09-03 07:56:50
    Temat: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:fbfbf5$g6o$2@node1.news.atman.pl...

    > Nie każdy chce robić z siebie niepełnosprawnego, są ludzie którzy bez nóg
    > mają więcej mobilności niż Ci, którym ich jeszcze nie urwało. Stać ich na
    > to, by stanąć w tym miejscu, które jest przeznaczone dla wszystkich,
    > normalnych...

    Ale przez to, że jego "stać" Ci "pełnosprawni" nie mają gdzie stanąć. Taką
    sytuację często spotykam w Tesco na Stalowej w Warszawie. O ile dobrze
    pamiętam wszystkie miejsca parkingowe przylegające do sklepu, są
    przeznaczone dla inwalidów i na ogół są puste. Za to te pozostałe, bywają
    zajęte i widuję na nich auta z naklejką na szybie. Chyba nie chodzi o to,
    żeby nawzajem sobie coś udowadniać i przez to utrudniać życie innym?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 32. Data: 2007-09-03 08:40:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Czabu wrote:

> [...]
    > bywają zajęte i widuję na nich auta z naklejką na szybie. Chyba nie
    > chodzi o to, żeby nawzajem sobie coś udowadniać i przez to utrudniać

    pojedź tramwajem

  • 33. Data: 2007-09-03 09:26:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > Kto ci każe to targać na drugi koniec parkingu.

    Ja nie dzwigam bo a) kaze sobie dowozic wieksze zakupy b) jak juz cos biore
    ze soba to od noszenia zakupow mam meza c) zawsze parkujemy na kopertkach

    HaNkA

  • 34. Data: 2007-09-03 14:05:16
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 3 września 2007 09:45
    (autor Czabu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fbge3k$o02$1@inews.gazeta.pl>):

    > Niby to rozumem, ale... Dlaczego ja mam się kręcić po parkingu i szukać
    > miejsca? Tak czy inaczej ja nie zajmę miejsca, na którym on mógłby zgodnie
    > z prawem i logiką stanąć. Przez jego dumę ja mam problem.

    Ale jaki problem? 10 metrów piechotką? Jakby wszystkie miejsca byli zajęte,
    to by targowiska rozerwało, bo parkingi są projektowane tak 3 razy na
    wyrost. Pod M1 w Zabrzu na połowie zorganizowano rajdy samochodzikowe, bo
    nigdy nikt tam nie stawał.
    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 35. Data: 2007-09-03 14:24:24
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to by targowiska rozerwało, bo parkingi są projektowane tak 3 razy na
    > wyrost. Pod M1 w Zabrzu na połowie zorganizowano rajdy samochodzikowe, bo
    Jak by to zawsze było 10 metrów piechotką, to bym tutaj nie marudził. Często
    jest tak, że trzeba załadowanym wózkiem objeżdżać parking dookoła, bo między
    samochodami nie da się przejść (i tu należy się krytyka dla kierówców,
    którzy co prawda nie zajmują miejsc dla inwalidów, ale za to stają na
    przejściach).

    Chodzi mi o to, że myśleć powinni zarówno "pełnosprawni" jak i
    "niepełnosprawni". Nie rozumiem stwierdzeń, że jedni mają drugim coś
    udowadniać...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 36. Data: 2007-09-03 14:44:49
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Jasko Bartnik pisze:

    > Albo ktos palcem puknie w karoserie. Na bank zrobil w niej jakies
    > mikrouszkodzenia, ktore da sie zauwazyc pod mikroskopem elektronowym.
    > Kolejny bandyta?

    Ale do czego zmierzasz? Jak zobaczymy grupę szczyli siedzących sobie na
    naszym samochodzie to mamy odpuścić bo pewnie ta interakcja ze
    samochodem nie narusza kodeksu wykroczeń?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 37. Data: 2007-09-03 16:06:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 3 września 2007 16:24
    (autor Czabu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fbh5ep$2ru$1@inews.gazeta.pl>):

    > (i tu należy się krytyka dla kierówców,
    > którzy co prawda nie zajmują miejsc dla inwalidów, ale za to stają na
    > przejściach).

    No cóż.... Takich debilów też widuję... Bo się nie chce 10 metrów przejść i
    lepiej wjechać prawie do środka.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 38. Data: 2007-09-03 18:48:35
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    Wrak <n...@s...pl> napisał(a):

    > A miejsce postoju oznaczone wózkiem jest przeznaczone dla niepełnosprawnych
    Tyle, że: właściwe rozporządzenie na oznakowanie takiego miejsca przewiduje
    znak poziomy lub pionowy wraz tabliczką. Często widzę same tabliczki, a
    za nie ukarać nie można.

    --
    Artur

  • 39. Data: 2007-09-03 20:50:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 03 Sep 2007 09:45:54 +0200, Czabu napisał(a):

> [...]
    > miejsca? Tak czy inaczej ja nie zajmę miejsca, na którym on mógłby
    > zgodnie z prawem i logiką stanąć. Przez jego dumę ja mam problem. Chyba

    To tak jakbyś do bezrobotnego miał pretensje że nie żyje z zasiłku tylko
    odbiera pracę.

    Miejsca dla inwalidów są dla tych, którzy nie mogą skorzystać z
    normalnych miejsc (bo za daleko, bo za ciasno). Jeżeli ktoś może
    skorzystać z normalnego miejsca, to na zdrowy rozsądek - po co ma
    zajmować miejsce temu kto potrzebuje od cholery miejsca do wysiadania?

    p. m.

  • 40. Data: 2007-09-03 21:29:06
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-09-2007 o 16:44:49 PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

    > Ale do czego zmierzasz? Jak zobaczymy grupę szczyli siedzących sobie na
    > naszym samochodzie to mamy odpuścić bo pewnie ta interakcja ze
    > samochodem nie narusza kodeksu wykroczeń?

    A jakie przepisy narusza?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.