    From: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Fri, 19 Apr 2013 21:44:39 +0200

    W dniu 19.04.2013 21:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Możesz się też nie zgadzać z tą nowomodną teorią, że Ziemia nie jest
    > płaskim dyskiem.

    Nie zrozumieliśmy się - nie pytałem o pozwolenie. Po prostu, nie zgadzam
    się.

    > Primo: wspólnota to nie są jacyś "oni". To grupa współwłaścicieli która
    > się zebrała i demokratycznie coś ustaliła. Jak marudzącemu się nie
    > chciało angażować proces, to jest jego problem.

    Demokratyczna większość może podjąć zupełnie niedemokratyczne decyzje.
    Co więcej, pod pozorem wspólnego dobra może je podjąć wyłącznie dla
    ochrony swoich interesów ekonomicznych.

    > Secundo: wspólnota nie nakazała wyboru jedynie słusznego operatora.
    > Zakazała tylko niszczenia WSPÓLNEJ elewacji.

    Cóż, moim zdaniem prawo wyboru dostawcy usług jest istotniejsze niż
    wygląd elewacji, nawet jeśli właściciel mieszkania ma głębokim poważaniu
    produkty intelektualne wspólnoty. Kołchoźnicy na pierwszym miejscu
    stawiają elewację.

    Pozdr.!
    (D)