  • 1. Data: 2002-08-08 22:38:27
    Temat: nagrywanie rozmowy telefonicznej z urzednikiem
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    Czy jesli na poczatku rozmowy telefonicznej poinformuje
    urzednika jednego z wydzialow urzedu miasta, ze rozmowa
    bedzie nagrywana i nagranie to moze zostac w przyszlosci
    wykorzystane to jest to legalne i urzednik nie moze miec do
    mnie pretensji, roszczen prawnych?

  • 2. Data: 2002-08-08 23:26:33
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    Klasyk wrote:
> [...]
    > bedzie nagrywana i nagranie to moze zostac w przyszlosci
    > wykorzystane to jest to legalne i urzednik nie moze miec do

    Karalny jest podsłuch. Swoje rozmowy możesz nagrywać do woli
    i nie musisz nikomu o tym oznajmiać. To czy kogoś o tym ostrzeżesz
    to już tylko sprawa Twojego indywidualnego podejścia do danej
    osoby.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-08-09 06:06:46
    Od: "bitro" <b...@N...spam.2com.pl>

    Pisal Astec SA w wiadomosci news:3D52FE29.A11773B1@astec.pl :

> [...]
    > i nie musisz nikomu o tym oznajmiać. To czy kogoś o tym ostrzeżesz
    > to już tylko sprawa Twojego indywidualnego podejścia do danej

    nie jest to podsluch - tylko nagrywanie rozmowy i to z urzednikiem.
    nagrywanie takie stosuja np banki w systemach obslugi klienta i _musisz_ byc
    o tym poinformowany. cos w stylu: ta rozmowa bedzie nagrywana celem ... ,
    jezeli nie zgadzasz sie to sie rozlacz. urzednik jest w tej niemilej
    sytuacji, ze przez pelnienie funkcji publicznej rozlaczyc sie nie moze, bo
    zazwyczaj obsluge petentow ma wpisana w obowiazki sluzbowe.

    --
    BITRO
    www.google.com twoim przyjacielem

  • 4. Data: 2002-08-09 18:34:37
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Klasyk wrote:
> [...]

    mozesz nagrywac a nawet wykorzystac taka inforrmacje. urzednik guzik ci
    zrobi
    pozdr
    ssj5

  • 5. Data: 2002-08-12 21:46:01
    Od: Wampirek <w...@k...pl>

    Dnia 09 sie 2002, Astec SA <b...@a...pl> zapodal(a):

    [...]

> [...]
    > i nie musisz nikomu o tym oznajmiać. To czy kogoś o tym ostrzeżesz
    > to już tylko sprawa Twojego indywidualnego podejścia do danej

    Czy prawo, to jeden z kierunkow z ktorych wyleciales a hukiem, czy tak
    tylko sie madrzysz?

    --
    [--Połóż rękę na gorącym kowadle na minutę, a będzie się wydawać, że--]
    [--minęła godzina. Posiedź z piękną kobietą godzinę, a będzie się-----]

  • 6. Data: 2002-08-13 00:24:06
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Fri, 09 Aug 2002 06:06:46 +0000, bitro wrote:
    [ciach]
> [...]
    > niemilej sytuacji, ze przez pelnienie funkcji publicznej rozlaczyc sie
    > nie moze, bo zazwyczaj obsluge petentow ma wpisana w obowiazki sluzbowe.

    ale 9 na 10 sie rozlaczy

    maHo

  • 7. Data: 2002-08-13 09:07:34
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > ale 9 na 10 sie rozlaczy
    I tym samym sie 'wkopie' :)
    Bo niby czemu sie rozlaczyl ? Lamie prawo ? Klamie ??

    Tomek

  • 8. Data: 2002-08-13 09:10:24
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > Czy prawo, to jeden z kierunkow z ktorych wyleciales a hukiem, czy tak
    > tylko sie madrzysz?

    Daj spokój.
    To Astec SA czyli 'prawo po mojemu' ;)

    Tomek