  • Data: 2010-01-26 13:02:39
    Temat: Re: naciagacze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Dlaczego nie będzie mógł? Aha, masz na myśli zarezerwowanie we własnym
    > zakresie (poza naciągaczem) oraz wniosek do naciągacza o załatwienie
    > sprawy.

    Dokładnie. A jak domeny ładne, to można potrzymać. I o ile
    bezwartościowe domeny .com.pl (nie wiem skąd taka ich popularność wśród
    polskich firm, w sytuacji gdy domena .pl bywała wcześniej wolna) można
    sobie darować, o tyle w domeny .eu czy .com warto zainwestować
    (zwłaszcza w te drugie). Im krótsza nazwa tym lepiej.

    --
    Liwiusz