  • Data: 2021-09-07 23:07:07
    Temat: Re: na granicy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 07.09.2021 o 21:56, J.F pisze:
    >
    >>>> https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,275
    23816,litewscy-straznicy-pokazali-jak-bialorus-tarcz
    ami-wypycha-migrantow.html#s=BoxOpImg4
    a-noca-wywiozla-ich-do-lasu-uciekali-przed-zubrami/
    ace-komentuje-prof-letowska/

> [...]
    >
    > "Gdy na miejsce przyjechała Straż Graniczna, uchodźcy wyraźnie poprosili
    > funkcjonariuszy o ochronę międzynarodową. " - już wyjaśniałem, ze
    > wniosek składa się Straży Granicznej, a nie funkcjonariuszom Straży
    > Granicznej. Placówka SG w Narewce nie jest również placówką graniczną,
    > zatem nie można na niej wniosku złożyć. No i ich zgodnie z
    > Rozporządzeniem zawrócili na granicę. Kolejny raz tłumaczę, że nie
    > wystarczy krzyczeć, ze się chce pomocy czy też napisać tego na kartonie
    > i wystawić na kiju. Panowie udadzą się na przejście graniczne i tam

    No to z prawniczej złośliwej ciekawości: czy przepisy (jednoznacznie)
    wykluczają udanie się na przejście graniczne *z Polskiej strony granicy* ? :-)

    --
    A. Filip