  • Data: 2002-05-16 10:01:58
    Temat: Re: mpk
    Od: "Bimi" <5...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten watek byl juz poruszany. US nie ma uprawnien komorniczych i nie moze
    > takich naleznosci egzekwowac z nadplaconego podatku :)

    Sorry (troche nie na temat), ale zaciekawila mnie jedna rzecz... Czy US ma
    prawa "sądowe" - tzn. czy może, bez wyroku sądu uznać, że dana osoba jest mu
    dłużna powiedzmy 1000PLN i w jakiś sposób to od niej ściągnąć?
    Inaczej mówiąć: Czy US też potzrebuje sądu, zeby komuś "zabrać" kasę?

    Pozdrawiam,
    Bimi

    Sorry, jesli skompromitowałem się pytaniem:) Tzn. wydaje mi się, że US nie
    może mieć takich praw, ale tak tylko pytam - gwoli zweryfikowanie tego co mi
    sie wydaje:)