  • Data: 2004-07-08 15:34:36
    Temat: Re: mp3/zpav/kazza
    Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:ccjmb7$dqh$1@inews.gazeta.pl...

    > Trzyma na wlasne potrzeby w katalogu ../.../kazaa
    >
    > Jak to by zostalo odebrane przez sedziego?
    >
    > "Nie Pier.. Pan ..."..

    Hm no dobrze - udostępniam. Ale czy udostępnianie moich płyt jest
    przestępstwem? Czy przestępstwem jest używanie udostępnianej muzyki w
    niezgodny z prawem sposób? Czy to ja odpowiadam czy odpowiada za to osoba,
    która to ściągneła i np. nie usunęła w ciągu 24 godzin. Dlaczego mam
    odpowiadać za udostępnianie czegoś co jest moje... nie do końca rozumiem.

    pg