  • 1. Data: 2002-05-29 19:48:58
    Temat: mp3 ----- zakazane czy nie
    Od: "suchy" <s...@t...pl>

    Witam

    Pytanie:
    czy posiadanie na dysku w komp. plikow mp3 jest zabronione prawem, czy za
    takie cos moge zostac ukarany jezeli firme moja
    obejmie kontrola BSA (chyba tak sie nazywaja) ?
    - czy download takich plikow jest nielegalny ?
    ew. gdzie moge znalezc informacje na ten temat

    z gory dzieki

    Marcin Suchocki

  • 2. Data: 2002-05-29 20:47:13
    Temat: Odp: mp3 ----- zakazane czy nie
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

> [...]
    > obejmie kontrola BSA (chyba tak sie nazywaja) ?
    > - czy download takich plikow jest nielegalny ?
    > ew. gdzie moge znalezc informacje na ten temat

    moim skromnym zdaniem BSA sie tym nie zajmuje ale mogli by
    poinformowac o tych mp3 inna organizacje np ZAIKS ale nie sadze
    zeby do teg doszlo, pozatym pliki mp3 ma chyba z 90% osob
    posiadajacych komputery PC

  • 3. Data: 2002-05-29 22:15:32
    Temat: Re: mp3 ----- zakazane czy nie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 May 2002, suchy wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Pytanie:
    >+ czy posiadanie na dysku w komp. plikow mp3 jest zabronione prawem,

    Jak dla mnie to MP3 nie jest zabronione prawem.
    Owszem, *treść* (nieważne czy MP3 czy WAV czy cokolwiek)
    może być nielegalna... (np. posiadana nielegalnie).
    Trochę "free" sieci jest !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-05-30 06:17:56
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>