    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mozna zaskarzyc TP SA o probe wyludzenia?
    Date: Sun, 21 Sep 2003 08:32:29 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Hello Dredd
    > w wiadomości z Sat, 20 Sep 2003
    > 07:50:28 +0000 (UTC) przeczytałem:
    >
    > a czy upieranie sie przy koniecznosci zaplaty tego blednego
    rachunku z
    > obietnica uwzglednienia nadwyzki w kolejnych miesiacach?

    Nie każde żądanie zapłaty jest od razu oszustwem.
    Jeśli jesteś całkowicie pewien swego (czyli bezpodstawności roszczenia
    TP) możesz po prostu odmówić zapłaty, lub jej części którą uważasz za
    nienależną, a w razie późniejszego odłączenia telefonu (niestety
    pewnie można się tego spodziewać) kwestionować zasadność tej
    czynności.
    TPSA winna też na Twe żądanie przedstawić Ci uzasadnienie faktyczne
    swoich żądań: np. biling (o ile dotąd tego nie uczyniła)

    -> http://usenet.pomocprawna.info