  • Data: 2004-11-30 19:45:13
    Temat: Re: mobbing
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cohv4g$ivc$1@news.onet.pl VERTRET <vertret @ op.pl>
    pisze:

    > Tak samo jak mnie możesz zapytać, czy chcę, prawa które da mi 10% twojej
    > wypłaty.
    > Chcesz mnie o to zapytać?
    A po co?
    Przecież wiem, że odpowiedź brzmi: "NIE, nie chcę prawa do 10 % twojej
    wypłaty.
    Chcę prawa do 20 %" ;)))

    Tylko to nie bardzo ma związek z tym co napisałem. Ja wcale nie wątpię, że
    obecny model prawnej ochrony zatrudnionych jest solą w oku zatrudniających.
    Im przeszkadzają wszelkie prawa pracownicze, co mi zresztą wisi.
    Po prostu nim stwierdzisz, że szkodzi on pracownikom i lepiej im go zabrać,
    to spytaj może ich samych, czy podzielają to stanowisko.

    Cóż, na razie chyba wyczerpaliśmy temat i argumenty. Pospieramy się przy
    jakimś następnym wątku. ;)

    Jotte