  • 1. Data: 2004-03-18 08:54:05
    Temat: minimalna cena zakupow - mozna tak?
    Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ>

    witam

    czy sprzedawca ma prawo powiedziec, ze nie sprzeda towaru, jezeli nie
    kupie za minimum np. 500zl?

    Rysiek

  • 2. Data: 2004-03-18 09:08:26
    Temat: Re: minimalna cena zakupow - mozna tak?
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > czy sprzedawca ma prawo powiedziec, ze nie sprzeda towaru, jezeli nie
    > kupie za minimum np. 500zl?
    A kto mu tego zabroni?
    Jak mu sie nie spodobasz to wcale moze Ci nie sprzedac:)

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2004-03-18 09:29:54
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Piotr/inw <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl> wrote:
    > A kto mu tego zabroni?
    > Jak mu sie nie spodobasz to wcale moze Ci nie sprzedac:)

    To chyba w jego prywatnym państwie.

    miab

  • 4. Data: 2004-03-18 09:31:40
    Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ>

    On Thu, 18 Mar 2004 10:08:26 +0100, "Piotr/inw"

    >A kto mu tego zabroni?
    >Jak mu sie nie spodobasz to wcale moze Ci nie sprzedac:)

    to troche szerzej:

    skladam zamowienie
    podaje dane

    przychodzi informacja, ze nie sprzedadza jak nie domowie towaru.
    nigdzie nie jest napisane o tych 500zl, nikt mi o tym nie powiedzial.

    dostali moje dane osobowe i sa zadowoleni, tak? :)

    Rysiek

  • 5. Data: 2004-03-18 10:30:02
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > To chyba w jego prywatnym państwie.
    Sklep jest prywatnym państwem właściciela. Jak wejdę do sklepu i właściciel
    mi powie że mi tego nie sprzeda bo nie, to co mam mu zrobić? Wychodzę i nie
    wracam.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2004-03-18 10:35:42
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    właściciel
    > mi powie że mi tego nie sprzeda bo nie, to co mam mu zrobić? Wychodzę i

    idziesz do pih'u i sprzedawca ma spore problemy, szczegolnie jesti sie za to
    ostro wezmiesz, to co wystawione jest na publiczna sprzedaz musi byc
    sprzedane za taka cene jaka jest wystawiona, jesli sie znajdzie nabywca,

  • 7. Data: 2004-03-18 11:02:14
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    > Sklep jest prywatnym państwem właściciela. Jak wejdę do sklepu i
    > właściciel mi powie że mi tego nie sprzeda bo nie, to co mam mu
    > zrobić? Wychodzę i nie wracam.

    Tylko taki który znajduje się na terytorium prywatnwego państwa właściciela.

    miab

  • 8. Data: 2004-03-18 11:19:36
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 18/03/2004 10:08, Piotr/inw wrote :

    > A kto mu tego zabroni?
    > Jak mu sie nie spodobasz to wcale moze Ci nie sprzedac:)

    Jeżeli nie zostało zastrzeżone w ofercie, że minimalny zakup to 500 zł,
    to umowa została zawarta w momencie przyjęcia oferty. Polecam lekturę
    art. 66 i nn. kc.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Let the fear of danger be a spur to prevent it; he that fears not, gives

  • 9. Data: 2004-03-18 13:03:38
    Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ>

    On Thu, 18 Mar 2004 12:19:36 +0100, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki

    >Jeżeli nie zostało zastrzeżone w ofercie, że minimalny zakup to 500 zł,
    >to umowa została zawarta w momencie przyjęcia oferty. Polecam lekturę
    >art. 66 i nn. kc.

    a moglbym prosic o rozwiniecie tych skrotow?
    moze dzieki temu dostane zamowiony towar :|

    Rysiek

  • 10. Data: 2004-03-18 13:41:23
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik JR <r...@p...pl_WYKASUJ> napisał:
    > a moglbym prosic o rozwiniecie tych skrotow?
    > moze dzieki temu dostane zamowiony towar :|

    Artykuł 66. i następne Kodeksu Cywilnego. Kodeks Cywilny znajdziesz
    między innymi na http://isip.sejm.gov.pl

    Pozdrawiam,
    Gerard