  • Data: 2004-03-23 19:53:07
    Temat: Re: mieszkanie, hipoteka i rozdzielnosc majatkowa
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Niutka" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c3psmu$1vl$1@inews.gazeta.pl...

    > to, abym ja w ten sposob byla wspolwlascielka tego mieszkania. W jaki
    sposob
    > mozneto zrobic? Czy wystarczy tylko pojscie do notariusz. Czy moze w
    zwiazku
    > z hipoteka trzeba to zrobic w inny sposob. Bede bardzo wdzieczna za
    > odpowiedzi.
    >
    > Niutka

    Skoro macie rozdzielnosc, to zdradze Ci swoj patent:-) Spisz u notariusza
    (tego sie nie ominac, bo to nieruchomosc) umowe, ze maz oddaje Ci polowe
    mieszkania za dlugi jakie ma u Ciebie:-) przejecie wlasnosci w ten sposob
    nie jest obciazone zadnym podatkiem, beda wiec tylko koszty notariusza,
    zgodne z taksa w zalaznosci od wartosci 1/2 mieszkania. jak by cos, to
    odezwij sie na priv.

    --
    pozdrawiam:-) Marek