    From: Mariola Jarząbek <m...@b...gov.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie a miejsce postojowe
    Date: Wed, 06 Nov 2002 08:30:48 +0100

    no pewnie! jak gosciowi zalezy na tym mieszkaniu to teraz ma szukac
    innego...
    zreszta wiekszosc teraz dodaje obowiazwek wykupienia garazu bo
    a) w?aœciciele mieszka? sa spoldzielnia i musza miec wykupiony grunt od
    developera bo on sie z nim nie bedzie bawil!
    b) jesli ci developer powiedzial o garazu przed podpisaniem umowy to
    masz uczciwego developera - punkt dla ciebie!
    c) kaza wykupywac garaze wszystkim przewaznie wlsacicielom gdzyz w ich
    planach zagospodarowania przestrzennego przyjetego przez gmine nie
    widnieja samochody ustawione na chodnikach tylko w garazach.........
    wyjscia sa takie: szukasz ktoregos z lokatorow ktorzy nie dostali takiej
    wspanialej szansy i jesli developer na to pojdzie kupuje twoje miejsce!
    albo szukasz dobrego prawnika i probujesz wynegocjowac z develorerem
    inna umowe - ale to raczej marzenie scietej glowy
    takie jest moje zdanie powodzenia

    Marcin Debowski napisa?(a):