  • 1. Data: 2004-01-08 10:12:07
    Temat: Re: mieszkanie a meldunek
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "stranGer" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btja26$9tg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy w ogole musze to robic? Czy moge byc nadal zameldowany w miescie
    > rodzinnym, tam tez miec swoj US.

    obowiazujaca ustawa naklada obowiazek zameldowania(przynajmniej czasowego) w
    miejscu gdzie sie rzeczywiscie przebywa

    > Czy jakies kary itp mnie czekaja?

    w praktyce zadne

    > A co z WKU?

    owiedzisz ich raz na rok albo rzadziej, jak beda cos chcieli to mozesz wiele
    spraw zalatwic poczta

    > A co gdybym kupil sobie jszcze 10 mieszkan w calej Polsce?

    to mialbys juz ich 11
    aha - skarbowy moglby Cie zapytac skad masz na to $

    pozdro

  • 2. Data: 2004-01-08 10:14:34
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    stranGer wrote:

    > Witam.
    >
    > Kupilem mieszkanie w innym miescie, niz jestem zameldowany na stale
    > (rodzinne).
    > Mieszkam w tym nowy mieszkaniu 1 miesiac.
    > Nie dokonalem jeszcze przemeldowania, nie zmienilem tez jeszcze US.
    > Czy w ogole musze to robic? Czy moge byc nadal zameldowany w miescie
    > rodzinnym, tam tez miec swoj US.
    > Czy jakies kary itp mnie czekaja? A co z WKU?
    > A co gdybym kupil sobie jszcze 10 mieszkan w calej Polsce?

> [...]

    Nie musisz mieszkac w zadnym ze swoich ieszkan...
    PIT rozliczasz w miejscu zamieszkania.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-01-08 11:40:43
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Nie musisz mieszkac w zadnym ze swoich ieszkan...
    > PIT rozliczasz w miejscu zamieszkania.

    Oficjalnie...

    Kania

  • 5. Data: 2004-01-08 11:42:19
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > PIT rozliczasz w miejscu zamieszkania.

    PIT rozlicza sie w tzw. miejscu osobistego zainteresowania. Nie musi to byc
    miejsce zameldowania. W praktyce sam wybiera US deklarujac to drukiem NIP 3.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 6. Data: 2004-01-08 13:41:46
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Lesio5 wrote:

> [...]
    >
    > PIT rozlicza sie w tzw. miejscu osobistego zainteresowania. Nie musi to
    > byc miejsce zameldowania. W praktyce sam wybiera US deklarujac to drukiem

    Na druku skladasz podpis a to zobowiazuje cie do podawania PRAWDZIWYCH
    danych. Wsrod tych danychjest adres zamieszkania...

    A zepraktyczniemoznaklamac... no coz..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-01-09 07:46:32
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to mialbys juz ich 11
    > aha - skarbowy moglby Cie zapytac skad masz na to $

    Hmmm... Nierząd? ;-P

  • 8. Data: 2004-01-09 11:34:21
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    wiadomości news:btlmsm$jek$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Hmmm... Nierząd? ;-P

    ten pomysl ktos juz kiedys rzucil na tej grupie, wiec pewnie jest to jakis
    sposob.
    a moze ktos juz kiedys probowal tak sie tlumaczyc przed us?

    pozdro

  • 9. Data: 2004-01-12 20:10:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2004, Lesio5 wrote:
    [...]
    >+ PIT rozlicza sie w tzw. miejscu osobistego zainteresowania.

    Skąd wytrzasnąłeś taką definicję ?? :)
    Zeszłoroczne przepisy na pewno stanowiły o "miejscu zamieszkania" :)

    pozdrowienia, Gotfryd