  • 1. Data: 2006-05-05 02:03:52
    Temat: mgr Ziobro znowu daje czadu
    Od: Otto Dupenstein z Lublina <k...@s...gov.pl>

    Ziobro nie ruszy Polańskiego

    04.05.2006

    Polański przyznał się do stosunku płciowego z trzynastolatką

    Przestępstwo zarzucane reżyserowi Romanowi Polańskiemu, zgodnie z
    polskim prawem, uległo przedawnieniu w 1987 roku - odpisał
    bełchatowskiemu posłowi Arnoldowi Masinowi (LPR) prokurator krajowy
    Janusz Kaczmarek.

    "Dziennik Łódzki" publikuje treść listu, który Kaczmarek napisał w
    imieniu ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry.

    W liście prokuratora czytamy też, że przedawnienie "stanowi bezwzględną
    przeszkodę do wszczynania postępowania karnego w Polsce".

    Poseł Masin w marcu wystosował do ministra Ziobry zapytanie poselskie o
    możliwość postawienia przed sądem polskim lub amerykańskim reżysera,
    który w 1977 roku przyznał się do stosunku płciowego z trzynastolatką.
    Polański uniknął wówczas odpowiedzialności karnej, ponieważ przed
    ogłoszeniem wyroku udało mu się opuścić USA - przypomina gazeta.

    Masin uważa, że skoro w Polsce ściga się posiadaczy materiałów z
    dziecięcą pornografią, to powinno się też podjąć kroki w sprawie
    Polańskiego - czytamy w "Dzienniku Łódzkim".

    (PAP)

    Problem jest taki, ze magister nie pogooglowal 15 sekund. Domyslam sie:
    "no English". :-P

    http://www.thesmokinggun.com/archive/polanskicover1.
    html

    Polanski przyznal sie do zgwalcenia dziecka (w odbyt - nie inaczej!) i
    dostal wstepnie wyrok. Nie czekal na zfinalizowanie sprawy i dal w
    dluga. Nie jest wiec podejrzanym, i przedawnienie tutaj zachodzic nie
    moze. Skoro Ziobro chce odstawiac obywateli do Brukseli na gwizdek
    anonimowych urzednikow, to moze by zaczac od pedofilow?

    Coz, aplikanci ktorzy oblali egazminy moga o tym nie wiedziec.

  • 2. Data: 2006-05-05 06:52:34
    Temat: Re: mgr Ziobro znowu daje czadu
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "Otto Dupenstein z Lublina" napisał w wiadomości

    > Ziobro nie ruszy Polańskiego
    >
    > 04.05.2006

    A czy zbrodnie krzyzackie ulegaja przedawnieniu? Jesli nie, to moze
    powinnismy sie nie zadawac z niemcami?
    Chociaz nie.. Sorry., Cos mi sie pomylilo. Krzyzazcy byli z kosciola. Wiec
    mieli racje ze mordowali. Kosciol sie przeciez nie myli i zawsze ma racje.
    Sorry ze sie wyrwalem.

  • 3. Data: 2006-05-05 12:41:25
    Od: stern <s...@0...pl>

    Otto Dupenstein z Lublina napisał(a):

> [...]
    > dostal wstepnie wyrok. Nie czekal na zfinalizowanie sprawy i dal w
    > dluga. Nie jest wiec podejrzanym, i przedawnienie tutaj zachodzic nie

    że przepraszam o co Ci chodzi?

    ostatnie zdanie to żart czy wynik Twoich urojeń?

  • 4. Data: 2006-05-05 12:51:40
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > Nie jest wiec podejrzanym, i przedawnienie tutaj zachodzic nie moze.

    a polski kodeks karny znamy troszke ???? chyba nie .....

  • 5. Data: 2006-05-05 13:00:13
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Lookasik napisał(a):

    > a polski kodeks karny znamy troszke ???? chyba nie .....

    No daj spokój, od kiedy to trzeba znać jakiekolwiek przepisy, żeby się w
    ich materii stanowczo wypowiadać?
    To polski Usnet jest, weź poprawkę ;)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2006-05-05 13:15:30
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > No daj spokój, od kiedy to trzeba znać jakiekolwiek przepisy, żeby się w
    > ich materii stanowczo wypowiadać?
    > To polski Usnet jest, weź poprawkę ;)

    przepraszam ;)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-05-05 15:54:28
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieli racje ze mordowali. Kosciol sie przeciez nie myli i zawsze ma racje.

    Pamiętaj, że to był Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny.
    Cos Ci to mówi? ;)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-05-05 18:03:34
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Lookasik napisał(a):
    > a polski kodeks karny znamy troszke ???? chyba nie .....

    Co tam kodeks. Google znamy. Ziobro nie używa googli i co mu z tego, że
    zna kodeks? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 9. Data: 2006-05-05 18:50:06
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości

    > Co tam kodeks. Google znamy. Ziobro nie używa googli i co mu z tego, że
    > zna kodeks? ;-)

    Ziobro nie potrzebuje googli. Ma swoje wyszukiwarki w prokuraturze i IPN-ie.
    Jak chce na kogos cos znalezc,
    to wpisuje haslo w SMS-a i na drugi dzien ma co chce.

  • 10. Data: 2006-05-06 11:45:42
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Ajgor napisał(a):
    > Ziobro nie potrzebuje googli. Ma swoje wyszukiwarki w prokuraturze i IPN-ie.
    > Jak chce na kogos cos znalezc,
    > to wpisuje haslo w SMS-a i na drugi dzien ma co chce.
    Wot tiechnika! ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____