    From: "gravide" <no_adres@no_spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka,pl.comp.grafika
    Subject: Re: mgr Ziobro czysci buty biznesmenom RIAA
    Date: Fri, 12 May 2006 11:37:45 +0200

    Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e41jjl$19l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Problem w tym, ze sa ludzie, ktorych nie stac na nowy komputer i
    > wybieraja starsze modele. Znam przypadki, gdy kupowano komputer, ktory
    > kosztowal ponizej 500 zl (lacznie z monitorem). Jakby do tego doliczyc
    > legalnego Windowsa to juz roznica bylaby wielka.

    Chwilunia... chwilunia... bo znów przekłamujesz
    rzeczywistość.

    Win95 - cena zabójcza około 50 PLN w porywach do 100.
    Win98 - cena zabójcza około 90 PLN w porywach do 150.
    Oba do pracy i zabawy są wystarczające.
    I nie ma problemu z kupieniem z drugiej ręki.

    Nie ma obowiązku posiadania superekstranajnowszego
    w pytę Małomiękkiego. Ale jak ktoś ma ambicję posiadać
    to chyba mnie powinien marudzićże trzeba zapłacić.

    Żeby nie było, że jestem obrońcą MS. Nie jestem.
    Tak się niestety składa, że nie ma na świecie nikogo,
    kto chciałby stać się dla nich konkurencją. Mac OS
    nie bangla na PC. Linux jest jest zbyt skomplikowany
    i zbyt ubogi w profesjonalne aplikacje*.
    Może kiedyś zdarzy się cud i powstanie firma, która
    stworzy nowy, sprawny i tani OS dla wszystkich.
    grav

    *- istnieje wiele dziedzin do których soft istnieje tylko
    i wyłącznie w wersji na Win. I inne nie powstaną.