eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomeldunek bez praw do lokalu a byli właściciele - (ciekawa sytuacja) problem › Re: meldunek bez praw do lokalu a byli właściciele - (ciekawa sytuacja) problem
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: meldunek bez praw do lokalu a byli właściciele - (ciekawa sytuacja)
    problem
    Date: Thu, 28 May 2009 15:10:41 +0200

    Użytkownik "OpenMan_" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:gvm1pf$4po$1@news.man.bydgoszcz.pl...

    > OK, tak zrobię. Jeśli nie dostosują się do terminu? Mam prawo ruszyć ich
    > rzeczy?

    z zabieraniem i to osobistym bylbym ostrozny, bo sie nagle okaze ze im cos
    niebywale wartosciowego zgubilo i bedziesz musial udowadniac ze nie jestes
    wielbladem, musialbys z wiarygodnymi swiadkami zrobic spis wszystkiego i do
    jakiegos magazynu, a kosztami magazynowania, zgodnie z powiadomieniem
    obciazyc ich, tylko wyegzekwowanie tej kwoty to tez bnedzie pewnie sadowa
    zabawa, ale moze sie wystrasza na poczatku

    > Nie chcę by mieli po co przychodzić, w takim wypadku łatwiej będzie mi ich
    > wymeldować właśnie za brak pobytu - przynajmniej taki mam plan.

    z "braku pobytu" to mozesz ich wymeldowac chyba po 3 miesiacach od eksmisji,
    to ze tam zagladaja nie jest rownoznaczne z zamieszkaniem, dodatkowo jesli
    sami nie zmienia meldunku, to nie wiem, czy jeszcze na dzien dzisiejszy nie
    grozi im jakas kara

    > Czy jest coś co jeszcze mogę zrobić?

    moze ktos podpowie, czy jest jeszcze obowiazek meldunkowy czy nie, bo jakos
    mieli znosic te przepisy, ale za nie zgloszenie miejsca stalego pobytu jest
    jakas kara, wiec jesli te przepisy jeszcze dzialaja, to mozesz ich
    postraszyc donosem do urzedu :)