eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawombank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni › Re: mbank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mbank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni
    Date: Thu, 27 Jan 2005 21:28:28 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <ctbite$m4q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ctbd2g$6gb$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctbd9s$oho$1@news.onet.pl>
    <ctbf3b$1vr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpo76.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1106857710 22682 83.31.220.76 (27 Jan 2005 20:28:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Jan 2005 20:28:30 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: kinga.macyszyn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:273669
    [ ukryj nagłówki ]

    > mialem mozliwosc kupna tanio uzywanego sprzetu muzycznego, nie wyjdzie z
    > tego nic bo sa tez inni chetni, udowdonic to? Czy zneznania sprzedajacego
    > by
    > cos dowodzily? Tak wogole - na jaka rekompensate mozna tutaj liczyc? Czy
    > 10-cio krotnosc zablokowanej sumy wchodzi w gre?
    > No i ponawiam pytanie - czy ktos ma prawo nie przyjac mi reklamacji, nawet
    > jesli jest nie sluszna? Wnioskuje, ze reklamacje rozpatrzyla konsultantka
    > skoro nie chciala przyjac a to jest lekko mowiac dziwne...
    >
    Wiesz, to mogło byc jego ostatnie 150 zł do pierwszego (mówię teraz do
    przedpiścy) i mógł za to spokojnie do końca miesiąca przeżyć. Nie o to
    chodzi. Ja rozumiem, że bank blokuje kwotę, bo system traktuje to jako
    transakcję do rozliczenia, która jeśli nie "spłynie" po 14 dniach to środki
    sa odblokowywane na koncie, ale dziwi mnie procedura i postępowanie
    konsultantki.
    Do autora wątku: większość rozmów jest nagrywana, a nawet jeśli nie, to w
    systemie powinna znaleźć się notatka z tej rozmowy i będzie w niej nazwisko
    Twojej rozmowczyni. Zawsze można zadzwonić ponownie, zlożyć skargę na
    piśmie. Niech poda również podstawę prawną, dla której prezentuje takie, a
    nie inne stanowisko (odpowiedni paragraf albo punkt regulaminu bankowego).

    Życzę powodzenia.


    --

    KingAM

    'just one year of love is better than a lifetime alone'
    * freddie mercury*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1