  • Data: 2007-01-12 17:19:00
    Temat: Re: mandat zagraniczny
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 13:47:14 +0100, BremTrans napisał(a):

    > Wlasnie dostalem :Powiadomienie o mandacie" przyslane z firmy (rzekomo
    > windykacyjnej www.epcplc.com) z Anglii. Firma ta domaga sie pieniedzy w
    > imieniu firmy z Norwegii bedacej wlascicielem autostrady. W powiadomieniu
    > stwierdzone jest ze mandat jest z 14.2.2006 za "przejazd przez punkt
    > kontrolny oplat drogowych bez elektronicznego tagu".
    nigdy nie byłem w Norwegii i nie bardzo pojmuję za co ten mandat za
    prędkość czy za to ,że nie zapłaciłeś za przejazd ,wydaję się ,że w żądnym
    kraju właściciel autostrady nie może wystawiać mandatów ale może żądać
    zapłaty za przejazd. Mój Kolega był w Norwegi i właśnie pisząc to
    zadzwoniłem do niego. Powiedział tak: w Norwegii na autostradach nie
    widział żadnego "bezobsługowego" punktu kontroli opłat. Powiedział też ,że
    gdy raz wyprzedził Norwega przekraczając w tym miejscu prędkość dozwoloną
    to ten jechał za nim 20 kilometrów ,a na parkingu chciał go fotografować i
    dzwonić na policję, może to ci da coś do myślenia. Inna sprawa to twoje
    dane ,polska policja czasami ustala dane dla policji niemieckiej ale nie
    słyszałem czy dla norweskiej ?
    akala