  • Data: 2006-05-16 15:06:43
    Temat: Re: mandat z fotoradaru - dostarczenie listem poleconym
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-05-16 16:31 +0200, Użytkownik Artur Golanski napisał :

    > Komu przesyłają i kto ma zapłacić ?
    > Nim włączysz się do dyskusji poczytaj wątek od początku, bo chyba nie
    > wiesz o co chodzi !

    Wiem. Nie odebralam wezwania, bo mnie nie bylo przez miesiac w domu.
    Odebralam za 3cim podejsciem, jakies poltora miesiaca od "fotografii".
    Mily pan na komendzie (bo tam wlasnie wezwanie nas zaprosilo)
    poinformowal, ze sprawa poszla juz do sadu i nalezy czekac na pismo z
    sadu. Z sadu przyslali "wyrok" i nakazzaplaty mandatu. Wszystko trwalo
    jakies 4 miesiace.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/