  • 1. Data: 2006-08-07 21:25:11
    Temat: mandat w kzk gop
    Od: A...@g...com

    Witam dostałem mandat z własnej głupoty bo nie miałem nastroju 100
    złotówki rozmieniać a nie miałem drobnych :/
    kanar mnie spisał z legitymacji, a jestem w sytuacji takiej ze
    skonczylem technikum i ide na studia. Na protokole jest napisane ze
    jestem uczniem technikum.

    jest ważny taki protokół ? ważność legitymacji mija z początkiem
    września

    ps. z prawem nie mam nic wspólnego, a szkoda, prosze o wyrozumiałe
    zrozumienie mojego tematu, jak nie ma innego wyjścia zapłace tą
    karę, ale wolałbym nie, co to za sprawiedliwość ? jak zawsze kasuje
    bilet, raz nie skaskuje i mnie spisze taki "miły" pan, a paru innych
    wypuści ?
    to już wolałbym żeby Ci konduktorzy byli w autobusach bo bym wziął
    wtedy tą 100-wke

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-09 19:33:02
    Temat: Re: mandat w kzk gop
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 7 Aug 2006 14:25:11 -0700, A...@g...com wrote:

    >skonczylem technikum i ide na studia. Na protokole jest napisane ze
    >jestem uczniem technikum.
    >
    >jest ważny taki protokół ? ważność legitymacji mija z początkiem
    >września
    a korzystasz ze znizek (gdy kasujesz bilety)? Bo jak sugerujesz ze nie
    jestes uczniem to o znizkach powinienes zapomniec.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl