    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat a (nie)sprawiedliwosc społeczna
    Date: Wed, 29 Mar 2006 11:26:35 -0600

    Staszek Alcatraz wrote:
    > Oczywiscie moglo zdarzy sie tak ze danego dnia ukarano tylko mnie
    > albo kilka aut i na tym akcja "czyszczenia" sie skonczyla - ale gdzie
    > tutaj sprawiedliwosc spoleczna?

    Nie ma czegoś takiego :)

    > i teraz pytanie zasadnicze. wkurzenie za strate tych 100 zl powoduje, ze
    > az kipi we mnie aby codziennei dzwonic na policje i zglaszac, ze znowu
    > zaistnialo zagrozenie dla zycia mieszkancow gdyz miejsca dla Strazy
    > zostaly zablokowane.

    Jak najbardziej możesz.

    > CO ROBIC? pomeczyc debili z komendy i zapewnic im troche pracy czy
    > lepiej odpuscic temat ?
    Najlepiej mieć znajomego policjanta, który będzie po prostu dorabial do
    statystyk.

    > czy po takim zgloszeniu maja obowiazek nalozenia mandatu i czy mozna
    > sprawdzic czy faktycznie wystawiono mandat ?

    Jak przyjadą to mają.
    Sprawdzić nie możesz bo to nie twoja brocha.
    Teoretycznie jak się bardzo uprzesz to można by tak te samochodziki
    odholować.
    Ciesz się, że na ciebie nie trafiło.