  • 1. Data: 2004-02-08 20:42:09
    Temat: mandat
    Od: "ToM" <m...@k...chip.pl>

    witam

    za wycieraczka znalazlem wezwanie do zaplaty 50 zl za nieoplacenie miejsca
    postojowego, czy tem mokry kawalek papieru mam traktowac powaznie?

    ToM

  • 2. Data: 2004-02-08 21:06:29
    Temat: Re: mandat
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > za wycieraczka znalazlem wezwanie do zaplaty 50 zl za nieoplacenie miejsca
    > postojowego, czy tem mokry kawalek papieru mam traktowac powaznie?

    Oczywiscie ze tak.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-02-09 00:44:00
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    > za wycieraczka znalazlem wezwanie do zaplaty 50 zl za nieoplacenie miejsca
    > postojowego, czy tem mokry kawalek papieru mam traktowac powaznie?

    nic nie podpisywales, olej to ... mogl ktos obcy go wyciagnac a jak
    dostaniesz wezwanie listowne na komende to powiesz ze to jakas pomylka i
    ktos ci swinie podlozyl
    a po drugie to przeciez parkingi sa teraz bezplatne a jesli trzeba placic to
    jest to nie zgodne z konstytucja i masz prawo do stawiania auta jesli nie ma
    miejsc bezplatnych na tym samym parkingu

  • 4. Data: 2004-02-09 01:14:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "vlo" <v...@t...pl> napisał w wiadomości

    Podejrzewam, że na komendę nigdy wezwanie nie przyjdzie. Bo to raczej
    pewnie nie mandat, tylko opłata podwyższona za parkowanie w strefie. Jeśli
    nie zapłaci, to będą cywilnie dochodzić na właścicielu pojazdu.

  • 5. Data: 2004-02-09 08:36:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "vlo" <v...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a po drugie to przeciez parkingi sa teraz bezplatne a jesli trzeba placic
    > jest to nie zgodne z konstytucja

    Ciekawie na jakiej podstawie prawnej swoje zdanie opierasz? Agencja jpp?
    Wieści z podwórka?

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 6. Data: 2004-02-09 15:47:01
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Ciekawie na jakiej podstawie prawnej swoje zdanie opierasz? Agencja jpp?
    > Wieści z podwórka?

    Ty się nie śmiej. Jedna kobieta mówiła to w "warzywniaku" całkiem serio;)))

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-03-11 21:49:10
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>

> [...]
    > pewnie nie mandat, tylko opłata podwyższona za parkowanie w strefie. Jeśli
    > nie zapłaci, to będą cywilnie dochodzić na właścicielu pojazdu.

    A co na to Kodeks Wykroczeń i Kodeks Postępowania w Sprawach o Wykroczenia??

  • 8. Data: 2004-03-12 02:00:22
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Ty się nie śmiej. Jedna kobieta mówiła to w "warzywniaku" całkiem serio;)))

    gozdzikowa? :P

    pozdr.
    marcin