    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat
    Date: Tue, 22 Sep 2009 23:32:05 +0200

    Piotr pisze:

    > I teraz moje pytania: czy wolno im było tak zrobić? czy nie powinni
    > odeskortować mnie do bezpieczniejszego miejsca żeby nie stwarzać zagrożenia
    > innym kierującym?

    Powinni to zrobić tak żeby nie utrudniać swoją pracą ruchu innym.

    > Czy mogę się na to gdzieś poskarżyć i czy jest sens?

    Chyba ma - ja kiedyś napisałem maila na jakiś tam policyjny e-mail żeby
    nieoznakowane radiowozy łapiące na trójmiejskiej obwodnicy, dojeżdżały z
    "ofiarą" zawsze do zjazdu, bo jak się zatrzymywali na kogutach na
    poboczu, to tworzyły się dzikie korki za nimi (po prostu odstałem raz i
    drugi 15 minut przez taką kontrolę i postanowiłem napisać)
    .
    Dostałem odpowiedź że mail został przekierowany do jakiejś tam komórki
    drogówki i prawdę mówiąc od tego czasu nie widziałem żeby zatrzymali
    kogoś na jezdni obwodnicy.

    Ale mandatu to Ci oczywiście nie cofnie.