  • Data: 2005-05-19 17:32:27
    Temat: Re: mam pytanie o kodex pracy
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał w
    wiadomości news:d6hear$oc0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > czesc
    > mam takie pytanko czy w kodeksie pracy jest takie cos jak jakis
    doatkowy
    > dzien urlopu dla pracownika ktory studiuje i ma w dany dzien
    egzamin? i jest
    > zatrudniony jako starzysta.

    Stażysta co miesiąc osobiście stawia się w urzędzie pracy, więc przy
    okazji może zapytać, ponadto przed rozpoczęciem stażu powinien był
    uzyskać informacje o swoich prawach i obowiązkach od pracownika PUP.
    W każdym miesiącu odbywania stażu stażysta ma prawo do 2 dni wolnych
    (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
    Na egzaminy i naukę nie są przewidziane zwolnienia.

    wa