  • Data: 2005-05-20 17:13:07
    Temat: Re: mam pytanie o kodex pracy
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Stażysta może skorzystać z 2 dni wolnych za każdy miesiąc odbywania
    stażu. Na skorzystanie z dni wolnych nie musi prosić o zgodę w
    zakładzie pracy, w którym odbywa staż, ani uzgadniać terminu.
    Wystarczy tylko, że poinformuje swego opiekuna, np. "jutro i pojutrze
    będę korzystał z dni wolnych" i wpisze w liście obecności "wolne".
    Z dni wolnych może korzystać pojedynczo, po dwa lub łącznie ze
    wszystkich na koniec stażu.
    Taką informację uzyskałam w urzędzie pracy.

    wa