  • 1. Data: 2013-03-14 18:01:48
    Temat: makijaz permanentny nie taki kolor
    Od: bartek <b...@...pl>

    witam
    zona byla w gabinecie kosmetycznym
    na makijazu permanentnym brwi metoda wloskowa.

    okreslony kolor makijazu braz.

    podpisala oswiadczenie na wszystko sie zgadza itp itd co do ksztaltu
    koloru oraz uzytego pigmentu oraz zostala poinsturowana o
    przeciwskazaniach jak i wskazaniach po takim makijazu
    wszystko bylo sterylne czyste itp itd.

    makijaz wyszedl w miare ok, ale jest maly mankament niestety kolor nie
    wyszedl w pelni brazowy jak mial jest duzo ciemniejszy,

    kosmetyczka zarzeka sie ze uzywala pigmentu takiego jak w oswiadczeniu
    oraz instruowala ze moga byc odchylenia od tego koloru w zaleznosci jak
    bedzie reagowal ze skora o czym ona nie wie ... bo wszechwiedzaca nie
    jest, kazdy reaguje inaczej.

    zona zlozyla reklamacje i zazadala zwrotu pieniedzy nie poddajac sie
    korekcie ktora miala byc wykonana....

    kosmetyczka odpisala pismo ze reklamacja niezasadna bo nie bylo korekty
    oraz pigment zostal uzyty o ktorym informowala itp itd. zaproponowala
    ponownie korekte, na co zona niechce sie godzic

    co mozna dalej w tej sprawie poczac ? sa jakies szanse na odzyskanie
    pieniedzy albo co nalezalo by zrobic?

    pozdrawiam
    maz

  • 2. Data: 2013-03-14 19:17:51
    Temat: Re: makijaz permanentny nie taki kolor
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-14 18:01, bartek pisze:

    > co mozna dalej w tej sprawie poczac ? sa jakies szanse na odzyskanie
    > pieniedzy albo co nalezalo by zrobic?

    Jest okazja, żeby wymienić żonę.
    ;)

    MSPANC.

    Jeśli ktoś sobie każe zrobić kuku za własne pieniądze, to nie żal mi go
    (i to jest drugi powód do wymiany).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-03-14 20:37:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:
> [...]
    > ponownie korekte, na co zona niechce sie godzic
    >

    > co mozna dalej w tej sprawie poczac ? sa jakies szanse na odzyskanie

    z twojego opisu wynika, ze zona wybrala jakis szemrany gabinet skoro
    oni machneli calosc za jednym razem.
    To sie powinno najpierw sprawdzic jaki kolor wychodzi, potem zrobic, a
    po dwoch tygodniach jak sie wszystko "ulozy" i zagoi zrobic korekte.

    Ja bym poszedl gdzie indziej po ocene jak fachowo to zostalo zrobione i
    czy korektą można i czy praktykuje sie taka zmianę koloru.
    generalnie korekta sluzy do poprawienia miejsc, ktore nie wyszly za
    pierwszym razem, a nie do zmiany koloru, no ale ja tam specem nie jestem.

    Jesli dostaniesz opinie, ze korektą mozna to poprawic, to nie pozostalo
    ci nic innego jak isc to zrobic (no ewentualnie zrobic to gdzie indziej,
    ale wowczas ciezko bedzie o cokolwiek sie u nich upominac).
    jelsi dostaniesz opinie, ze to zostalo skopane, lub tak korekty sie nie
    robi, to po prostu wiecej tam nie idz, zrob korekte (o ile cokolwiek
    jeszcze sie da) gdzie indziej, a potem twardo dochodź odszkodowania i
    zadoscuczynienia.
    No ewnetualnie poczekaj z rok lub dwa, samo zblednie.
    Detale mozna zaleza od tresci umowy jaka podpisaliscie, bo ja bym tez
    nie gwarantowal, ze kolor wyjdzie dokladnie taki jak na obrazku.
    Tego sie po prostu zrobic nie da.

  • 4. Data: 2013-03-15 17:58:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-14 18:01:48 +0100, bartek <b...@...pl> said:

    > witam
    > zona byla w gabinecie kosmetycznym
    > na makijazu permanentnym brwi metoda wloskowa.
    >
    > okreslony kolor makijazu braz.

    Brązowy.
    ;>

    > makijaz wyszedl w miare ok, ale jest maly mankament niestety kolor nie
    > wyszedl w pelni brazowy jak mial jest duzo ciemniejszy,

    Taki:
    <http://www.google.com/search?q=brązowy&hl=en&safe=o
    ff&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei
    =2VJDUfFYhtM84vOAoAw&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1637&bih=10
    10>
    ?

    --

    Bydlę

  • 5. Data: 2013-03-15 18:18:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bydlę wrote:

> [...]
    ff&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei
    =2VJDUfFYhtM84vOAoAw&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1637&bih=10

    długo ześ myślał na odpowiedzią?

  • 6. Data: 2013-03-15 19:00:48
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Bydlę to taki zakompleksiony ynteligent... szawęda się po wielu grupach, i
    tak na siłę próbuje czasami coś napisać, poprawiać, pouczać...

  • 7. Data: 2013-03-15 19:08:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-15 19:00, gzk pisze:

    > Bydlę to taki zakompleksiony ynteligent... szawęda się po wielu
    > grupach, i tak na siłę próbuje czasami coś napisać, poprawiać,
    > pouczać...

    Ale trafił zdaje się w sedno. Od kiedy to kolor brązowy kolorem
    brązowym nie jest ? :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 8. Data: 2013-03-15 20:12:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.03.2013 19:08, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Ale trafił zdaje się w sedno. Od kiedy to kolor brązowy kolorem brązowym
    > nie jest ? :D

    W jakie sedno?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Barwa_br%C4%85zowa

    Hex (szesnastkowo) #964B00

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2013-03-15 21:00:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-15 20:12:14 +0100, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> said:

    > W jakie sedno?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Barwa_br%C4%85zowa
    > Hex (szesnastkowo) #964B00

    Czyli to:
    <http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /0/0e/Color_icon_brown_v2.svg/220px-Color_icon_brown
    _v2.svg.png>

    jest cyraneczka?
    :-)

    A serio - albo w umowie był wklejony wzór, albo umówiły się na to, co
    wyjdzie...
    (makijażyskta pokaże, że na opakowaniu ma pod zdjęciem napis BRĄZOWY, a
    biegły udowodni, że w drukarni wydrukowano coś, co nie jest ani
    #964B00, ani tym, co jest wewnątrz opakowania, ani tym, co jest na
    brwiach delikwentki, ale za to jest jak najbardziej brązowe)

    I co teraz?
    Następna umowa, ale na coś precyzyjnego?

    --
    Bydlę