  • Data: 2002-12-30 12:25:03
    Temat: Re: magisterium a prawo
    Od: "Homomorfizm" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:010601c2b00c$dd6a69f0$a740200a@zm...

    > spróbowałbym na
    > http://www.viagla.pl
    > www.e-prawnik.pl
    > http://prawo.hoga.pl
    > no i na google.
    >
    > mam nadzieję, ze źle zrozumiałem teamtykę portalu, ale jeśli chcesz
    podsuwac
    > leniwym osobnikom prace magisterskie, to to jest nieuczciwe i powoduje, że
    > mamy w polsce mnóstwo niedouczonych bezmózgowców
    > (no może trochę przesadziłem :) )

    sens jest aby przekazac cala prawde o tych wszystkich pseudo-serwisach, tj.
    pokazac jak dzialaja takie serwisy, jakie stosuja metody przy "tworzeniu"
    prac magisterskich, jak to wykryc, dlaczego nie nalezy korzystac z takich
    serwisow itp., nie zamierzam podsuwac zadnych prac magisterskich ani
    wskazywac palcem; duza czesc osob zostala oszukana przez takie serwisy i
    rowniez to chcemy pokazac - musze sie do tego przyznac ale znam wiele osob
    piszacych i kupujacych wiem znam to doswiadczenia (nigdy nie pisalem zadnych
    prac)