    From: Dzejes <h...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lincz we Włodowie
    Date: Thu, 21 Jul 2005 12:50:45 +0200

    Dnia pieknego Thu, 21 Jul 2005 06:34:25 +0200, yabby po napisaniu
    ponizszych slow zapadl(a) na ciezka chorobe przenoszona droga kropelkowa:

    > Troszke sie dziwie.
    > http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34474,2815050.ht
    ml. Sprawa glosna na
    > cala Polske , a na grupie cicho sza. Co tym sadzicie ? Jak widzicie ich
    > szanse i jak oceniacie ? Wplaca ktos na konto Komitetu Splecznego ? Ja
    > wplacilem.
    >
    > pozdrawiam YaBBy

    Szanse na co?
    Na odpowiadanie za pobicie ze skutkiem...?
    Calkiem spore, choc opis zmiazdzonej glowy nie jest faktem przemawiajacym
    za. Jesli Prokuratura ustali prawdopodobny przebieg wypadkow, wowczas
    mozliwe jest, ze czesc z nich bedzie odpowiadala za pobicie.
    Na uniewinnienie?
    Praktycznie zerowe.

    --
    Nieh rzyje praca na odległoźć