  • Data: 2004-03-27 14:13:12
    Temat: Re: licencjat-jak to jest
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czym
    > tak jako ciekawostka
    > w japonii 95% studentów kończy z tytułem licenciata, a zaledwie 5% walczy
    > magistra, nawet na najbardziej prestiżowych uczelniach.
    > w Polsce też powinno się to przyjąc, z czasem.
    > pozdrawiam paweł.

    po licencjacie nie ma tytulu - taki tytuly daja studia magisterskie lib
    inzynierskie (doktor to juz stopien naukowy). W praktyce twoje
    wyksztalacenie podaje sie opisowo: dyplomowany.... (np. dyplomowany
    ekonomista).
    Dlatego dla maniakow szybkich literek z przodu to pojscie na polibude gdzie
    po 3,5 roku mamy inz, z tego co wiem mozna byc nawer izynierem ekonomii ;)