    From: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja - praca dyplomowa
    Date: Mon, 10 Jun 2002 12:37:01 +0200

    > Stworzylem prace dyplomowa - skrypt PHP - na ktorej chcialbym troche
    > zarobic. Chcialbym program olicencjonowac a moze opatentowac sam niewiem
    bo
    > sie na tym nieznam. Szkola raczej problemow robic nie bedzie.
    > Moim problemem jest to iz nie wiem jak sie pisze taka licencje gdzie
    trzeba
    > ja zaniesc zeby byla wazna.
    > Gdzie mozna znalezc przykladowe licencje (komercyjne)?

    1. patenty w naszym kraju nie obejmuja softu
    2. licencja - to znaczy co? jak zrobiles program to masz prawo decydowac
    gdzie i kiedy zostanie uzyty i nie musisz tego nigdzie rejestrowac. Jesli
    jako praca dyplomowa byl wykonany to moze byc ten problem, ze prawa
    majatkowe zostaly przepisane automatycznie na uczelnie (choc nie jestem
    pewien).

    Merli