  • 1. Data: 2009-07-17 10:22:59
    Temat: lekka paranoja
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    Sad wydal nakaz zaplaty. Pozwana wniosla zarzuty wraz z wnioskiem o zwolnienie
    od kosztow. Sad wniosek rozpatrzyl negatywnie i wezwal do uiszczenia oplaty.
    Pozwana wniosla ponowny wniosek o zwolnienie, ktory rowniez zostal odrzucony,
    z jednoczesnym odrzuceniem zarzutow od nakazu z uwagi na ich nieoplacenie.

    Pozwana wniosla zazalenie na w/w.

    Rownolegle, pozwana zlozyla kolejny wniosek o zwolnienie z kosztow i uzyskala
    postanowienie o zwolnieniu.

    Pomimo wiedzy o postanowieniu uwzgledniajacym wniosek o zwolnienie od kosztow,
    sad apelacyjny oddalil zazalenie pozwanej.

    Efekt - pozwana uzyskala zwolnienie od kosztow, a nastepnie orzeczenie sadu
    apelacyjnego usankcjonowalo stan odrzucenia zarzutow z powodu ich
    nieoplacenia.

    Co Wy na to?

  • 2. Data: 2009-07-17 10:52:14
    Temat: Re: lekka paranoja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    T pisze:

    > Co Wy na to?

    Wszystko OK.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-07-17 10:53:54
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > Wszystko OK.

    No patrz. A ja myslalam ze jednak nie do konca.

  • 4. Data: 2009-07-17 10:56:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    T pisze:

    > No patrz. A ja myslalam ze jednak nie do konca.

    To źle myślałeś. I teraz już o tym wiesz.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-07-17 10:58:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    T pisze:
> [...]
    >
    > Efekt - pozwana uzyskala zwolnienie od kosztow, a nastepnie orzeczenie sadu
    > apelacyjnego usankcjonowalo stan odrzucenia zarzutow z powodu ich

    Podzielam zdanie Johnsona. W momencie upłynięcia terminu na opłatę
    zarzutów, pozwana ani nie miała uiszczonej opłaty, ani nie była
    zwolniona z jej uiszczenia.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-07-17 11:50:45
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Podzielam zdanie Johnsona. W momencie upłynięcia terminu na opłatę
    > zarzutów, pozwana ani nie miała uiszczonej opłaty, ani nie była zwolniona
    > z jej uiszczenia.

    A ja nie bardzo.... ale ja się nie znam.

  • 7. Data: 2009-07-17 15:37:48
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie bardzo.... ale ja się nie znam.

    A fee, jak możesz, przecież to tylko "lekka paranoja"

    pozdr
    lublex