    From: "pestifer" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lekcje indywidualne
    Date: Thu, 13 Feb 2003 11:41:32 +0100

    OK, wszystko jasne
    a tak na marginesie: dlaczego nauczyciele w ogole musza jezdzic na takie
    lekcje
    moze jestem w stanie zrozumiec gdy uczen ma bialaczke i pobyt w grupie
    naraza go np na infekcje ale gdy polamie nogi to rownie dobrze rodzice moga
    go dowiesc do szkoly na zajecia
    czy takie same przepisy dotycza wszystkich urzednikow panstwowych,
    pracownikow budzetowki itp (pracownikow administracji publicznej, lekarzy,
    sedziow)?
    to juz tak z czystej ciekawosci